Tandarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSCWx
Berichten: 7054
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 01:23

Waar woon je? Ik kan je mijn tandarts echt aanbevelen (zuid-holland). Mijn man had al 2 jaar gedoe met een tand (gaatje, ontsteking, mislukte wortelkanaal, boren terwijl de verdoving niet werkt etc.) en is bij onze nieuwe tandarts relatief pijnloos geholpen.
Ikzelf ben ook blij dat ik ben overgestapt want de wortel in mijn voortand is door trauma afgestorven waardoor die vroeg of laat zou uitvallen. Nu kon ik nog een wortelkanaal behandeling krijgen (zonder verdoving, tand is toch dood)
Enige wat ik je kan aanraden; overstappen, echt. Ik baal dat ik niet eerder ben overgestapt want mijn vorige tandarts was veel pijnlijker dan onze nieuwe tandarts (bij dezelfde behandelingen).

La Vie en Rose 


xSCWx
Berichten: 7054
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 19:35

Preventief foto's maken is prima toch. Soms voel je een gaatje niet, of zoals bij mij was de hele wortel dood zonder dat ik het gemerkt had. Zoveel kost een foto niet (je moet zelf iets van 25%? betalen) wat neerkomt op €3 per foto ongeveer.

La Vie en Rose 

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __PrinCes, Azhari, Bagheera_206, L_iek, Mariett, rosslover, Silenna, TheNovelist, Theseus, troetjoek en 167 bezoekers