Hulp gevraagd: thuis trainen voor tv, beste apparaat?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:44

Ik heb een tijdje een crosstrainer voor de TV gehad, ivm revalidatie na een ongelukje in aanloop naar een operatie en later weer de revalidatie na de operatie. Dat ging prima, buiten het feit dat ik een crosstrainer stom vind :P .
Hometrainer ging later ook prima (kon ik voor mijn operatie niet op), maar vind ik ook stom :P .

Bij de fysio vind ik het roei apparaat het leukst, maar om nog een apparaat wat 2 weken gebruikt word in huis te halen had ik niet zo veel behoefte aan :') .

Hometrainer was een brainwave van mijn man, staat te verstoffen op de logeerkamer. Crosstrainer is een 2e handsje die bij het oud-ijzer zou, maar tijdens mijn revalidatie prima dienst deed, wetend dat ik er toch niet blijvend enthousiast van zou worden O:) .

Ik ben blij dat ik weer naar buiten kan! Stappen teller is wel een stok achter de deur. Maar zelfs een paar dagen nadat ik geopereerd was aan mijn knie, op 2 krukken, haalde ik mijn stappen dagelijks al, vond de fysio erg pittig dat ik dat probleemloos haalde.

Deedee: dressuur Z+16, vaardigheid M+13 en prestatie sport-AA
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie