Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 00:27

Krijg nu wat, eigenlijk zijn we dus helemaal niet kinderloos :))

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 00:48

Wat een twist!! :oo

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 04:55


Stybba

Berichten: 3015
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 07:38


bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 07:56

Kunnen die borden niet overal komen? :D

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:57


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:43

tylando schreef:
'Houd uw kinderen aangelijnd a.u.b.', opvallend bord bij speeltuin in Den Bosch #omroepbrabant

http://feed.omroepbrabant.nl/share/2613493

:=

Waarom staat daar een aanlijnverbod met daaronder de vraag om ze toch aan te lijnen?

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:13

Mss weten ze niet wat ze willen ?
Of verschilt per kind :?

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 02:31


petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:25

Nou, een pluim voor hen. Die denken tenminste nog aan hun medepassagiers. Al heeft het natuurlijk ook voordelen dat je ruim in de slappe was zit dat je dit soort dingen kan uitdelen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:27

Dat is wat ik ook dacht, kunnen hun gemakkelijk doen.
Daarnaast als ik met iemand mee reis wil ik daar mee kunnen kletsen. Dat lukt niet echt met kleppen op.
Dus of ik het nu zulke aardige actie vind?

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:05

Een collega van mij neemt een lading oordopjes mee als hij met kids het vliegtuig in gaat. Dat vind ik ook netjes.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:44

bruintje123 schreef:
Dat is wat ik ook dacht, kunnen hun gemakkelijk doen.
Daarnaast als ik met iemand mee reis wil ik daar mee kunnen kletsen. Dat lukt niet echt met kleppen op.
Dus of ik het nu zulke aardige actie vind?

Als de mormels gaan janken hoort ie je toch niet. Je moet ook wel ooit tevreden zijn natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:48

Toch, hoe vervelend ik t ook vind, kan een echt ukje er weinig aan doen dat ie huilt in t vliegtuig..
Ja dat is vervelend vind ik ook maar de echte kleintjes kan je het ook niet uitleggen natuurlijk....
Je kan ook nergens heen met een baby in t vliegtuig...

Iets oudere kinderen die lopen te kloten aan boord of zeuren jengelen zeiken zaniken, daar erger ik me wel kapot aan.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:11

Ik vraag me vooral af waarom je per se zo'n kleintje mee wil nemen als ze er nog helemaal niks van begrijpen. Eigenlijk is dat heel zielig. Oudere kinderen kun je prima uitleggen wat/hoe en eigenlijk heb ik ook alleen maar opgevoede exemplaren gezien in het vliegtuig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:12

Soms moet je misschien ergens heen vliegen?
Familie, een huwelijk overlijden noem t maar.

Dezelfde redenen om een bus auto trein of metro te pakken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:14

Werk... :)
Ik was denk ik een jaar of 11 toen ik voor het eerst vloog maar ik herinner me ook dat ik gehuild heb. Die reis is ook de laatste keer dat ik gevlogen heb trouwens. Ik heb verschrikkelijk last van het stijgen en landen. En nee niet gewoon oren dicht, echt alsof mijn hoofd gaat ontploffen.
En door het weer moesten we zowel op de heen als terug weg ook nog een tussenlanding maken. :x Ik wil NOOIT meer vliegen! :x Als ze mij nog willen laten vliegen kunnen ze me maar beter KO houden tot we daar zijn.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:15

Hebben ze niet van die handige reiskennels? Pammetje erin en ze zijn de hele vlucht zoet in het vrachtruim. Werkt ook voor zielige zwerfhondjes.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:25

Ayasha, helpen oordopjes en/of kauwgom eten? Ik heb het ook meegemaakt dat het zo een pijn doet, maar alleen wanneer ik ziek ben en mijn neus dicht zit.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:36

Wat betreft huilende kinderen in het vliegtuig; ik zoek altijd mijn stoel uit zo ver mogelijk achteraan in het vliegtuig. Families met kleine kinderen zitten meestal vooraan omdat daar meer ruimte is. In ieder geval op lange vluchten. Je hoort ze uiteraard alsnog, maar ja, je kan moeilijk ouders verbieden met kinderen te vliegen. Niet iedereen woont bij zijn/haar familie in de buurt.

Bloodymary
Berichten: 4531
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:41

Anoniem schreef:
Soms moet je misschien ergens heen vliegen?
Familie, een huwelijk overlijden noem t maar.

Dezelfde redenen om een bus auto trein of metro te pakken.


Dat zou kunnen. Begin dit jaar was ik op Jamaica. In ons hotel/park zaten Nederlanders met twee jongetjes van 1 en 4. Die niets deden dan de hele dag janken en krijsen, waar ze ook waren. Op de terugweg zaten ze twee rijen achter ons in het vliegtuig. Toen dacht ik echt waarom? Ga gewoon lekker een weekje naar Center Parcs en wacht tot ze groot genoeg zijn voor zo'n verre reis.

Ben ook eens in de carnavalsvakantie naar Curacao geweest. Dat is helemaal geen aanrader. Alleen maar jonge gezinnen met krijsende kleuters.

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:01

__Sannne schreef:
Wat betreft huilende kinderen in het vliegtuig; ik zoek altijd mijn stoel uit zo ver mogelijk achteraan in het vliegtuig. Families met kleine kinderen zitten meestal vooraan omdat daar meer ruimte is. In ieder geval op lange vluchten. Je hoort ze uiteraard alsnog, maar ja, je kan moeilijk ouders verbieden met kinderen te vliegen. Niet iedereen woont bij zijn/haar familie in de buurt.

Achterin bij de wc is wat vloerruimte over..mijn laatste vliegreis werd die door een moeder gebruikt om met haar kind te spelen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:21

Dammie schreef:
__Sannne schreef:
Wat betreft huilende kinderen in het vliegtuig; ik zoek altijd mijn stoel uit zo ver mogelijk achteraan in het vliegtuig. Families met kleine kinderen zitten meestal vooraan omdat daar meer ruimte is. In ieder geval op lange vluchten. Je hoort ze uiteraard alsnog, maar ja, je kan moeilijk ouders verbieden met kinderen te vliegen. Niet iedereen woont bij zijn/haar familie in de buurt.

Achterin bij de wc is wat vloerruimte over..mijn laatste vliegreis werd die door een moeder gebruikt om met haar kind te spelen.

Kan de crew dat niet oplossen door precies op het moment dat ze daarvoor de vloer misbruikt, even de lampjes 'fasten your seatbelts' aan te doen?
Het zou al een hele hoop schelen als er in de cabine alleen mensen worden toegelaten die in staat zijn om simpele instructies (zoals: "En nou is het genoeg! Ophouden met jengelen!") te begrijpen en op te volgen.
Te jong? Te dronken? Jammer, pech gehad!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:26

Aria_zz schreef:
Ayasha, helpen oordopjes en/of kauwgom eten? Ik heb het ook meegemaakt dat het zo een pijn doet, maar alleen wanneer ik ziek ben en mijn neus dicht zit.

Nee, hielp ook niet. Uiteindelijk heeft het bevriende koppel dat met ons mee was me tussen hun in gepakt zodat ik een soort menselijk schild had zeg maar. :o hielp geen f*ck tegen de pijn maar het maakte me wel kalmer. (En nee dat koppel had geen kinderen :+: ). Ik jankte trouwens niet maar ging hyperventileren van de pijn icm de vreemden die zaten te staren, :o vandaar het 'schild' ook. Maar mij krijg je niet meer op een vliegtuig. :=

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:44

Ah vervelend. Snap dat je over de rooie gaat bij die pijn, deed ik toen ook bijna.
Kinderen op zo een moment zijn inderdaad wel echt uit den boze :x