HSP-ers hier? Tips, trics & ervaringen.

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:26

Hier ook een HSPer, toen ik nog niet wist dat ik dit was heb ik er heel veel last van gehad, in mijn privé leven waren namelijk veel mensen die zich vaak slecht voelden, dus dat voelde ik ook de hele dag door. Nu ik het weet kan ik er beter mee omgaan, hier heb ik ook hulp voor gehad. Drukke plaatsen probeer ik te voorkomen als ik moe ben, en anders neem ik oordoppen mee. Geluid scheelt voor mij iig al een hoop. Verder jezelf bewust maken, van zijn dit mijn eigen gevoelens of die van een ander?

Ik denk dat echte focus ook heel belangerijk is. Stel je zoekt iets in een drukke winkel, probeer je dan daar op te focussen en de rest buiten te sluiten. (Oordoppen zijn voor mij echt het wondermiddel :P ) En je eigen grenzen kennen en daar respect voor hebben.

@Janneke2 , zelf zou ik daar ook wat meer naar toe willen werken, dat lukt mij helaas nog niet zonder onbewust compleet leeg te lopen..

Our minds are our kingdoms

goriginal

Re: HSP-ers hier? Tips, trics & ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:52

Oh dat met die kat herken ik zo goed :+ Ik vraag me op zo'n moment dan wel altijd af hoe dat later met kinderen en baby's moet :') Vind kinderen leuk, maar kan zo ontzettend slecht tegen dat gehuil ..

Our minds are our kingdoms

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten