Neusspray verslaving

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Neusspray verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:43

ik ben 4 weken geleden geopereerd en heb mijn neusschelpen laten verkleinen en mijn holtes zijn schoon gemaakt, sindsdien geen neuspray meer hoeven te gebruiken.
Is een kleine ingreep en niet pijnlijk

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren



Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:13

Westhof schreef:
Interessant topic. Ik gebruik het de laatste maand ook een aantal keer per dag. Ik ben niet verkouden, maar als ik het niet gebruik, dan gaat mijn neus wel constant dicht zitten. Ik moet het wel echt gebruiken, want anders zitten mijn neusgaten volledig dicht en krijg ik gewoon geen adem. Ik wil het eigenlijk niet gebruiken, want ik vind het helemaal niet lekker, maar ik moet dus wel. Is dit dan een reactie van mijn lichaam en ben ik onbewust toch verslaafd? Of is er dan misschien iets anders aan de hand?



De neusspray neemt de werking van je slijmvliezen over, als je het te lang gebruikt dat doen de slijmvliezen zelf hun werk niet meer, daar komt de verslaving dan ook vandaan.

Flixonaise werkt voor geen meter.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Neusspray verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:26

Wat gebruik jij dan?

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:50

Benoite schreef:
Misschien heel naïef en ik heb zeker niet het hele topic doorgelezen. Heeft jullie verslaving niks met het stof te maken wat wij dagelijks binnenkrijgen in en nabij stallen? Ik heb altijd heel erg last van hooi en stro, zelfs als ik dat in de openlucht gebruik. Krijg er even heel banketstaaf gezegd echt onwijs goor snot van en vieze slijm. Neusspray helpt dan zeker maar probeer het liever te voorkomen dmv ene zakdoek om mijn gezicht knopen bij het werken met paarden.
En ik ben echt verbaasd hoeveel mensen dit hebben, had er nog nooit van gehoord.



Bijj mij niet, bij mij gaat op stal juist vaak mijn neus open, maar zodra ik in de auto naar huis zit gaat hij weer dicht

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, BrandWatchBot, carina, Ceffyl, evelienn28, F_inley, friezenfan2, Gambler21, Ik_is_Ik, Laj1, Laura82, MirjamRobin, NinaZ, Noor17, Rensjee, rocky_1995, san4nie, Tazzey, xPabloBokt, YandexBot en 99 bezoekers