Neusspray verslaving

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:46

Ik had het ook,heel lang geleden. Ik was zó verslaafd,dat als de neusdruppels [er was toen nog geen spray] op waren,dan deed ik er water in en deed alsof het neusdruppels waren.Echt erg zeg! overal waar ik was,waren mijn neusdruppels ook,en zonder kon ik echt niet slapen.
Ik ben er vanaf gekomen door te gaan minderen.
Ik ben er weer mee begonnen afgelopen Juli tot Okt. dus 3mnd. lang gebruikt elke dag.Ik kreeg bloedneuzen en ben naar de KNO arts geweest.Die zei dat het neusvlies geirriteerd was [van 3mnd neusspray?] vandaar de bloedneuzen.
Ik kreeg een cortisonen neusspray en gebruik die 2 x daags.De bloedneuzen waren even weg,maar zijn er weer.
Deze spray werkt trouwens niet goed,maar ik ga geen neusspray gebruiken! het maakt je hele neus van binnen kapot.

TS miss. iets voor jou de cortisonen neusspray voor je verstopte neus?
Laatst bijgewerkt door gohya op 30-11-17 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

FB Groep Second Chance.


gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Neusspray verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:54

Zodra ik stop met de Mometason neusspray krijg ik weer bloedneuzen. Dus gister maar weer een nieuwe spray gehaald via de H.A.

FB Groep Second Chance.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Neusspray verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:52

Geen medische ellende? de neusspray maakt je neus slijmvliezen kapot hoor.
Daar kwamen ze dan wel vrij laat achter, de mijne zijn al helemaal kapot.En ellende ervan? valt mee, wel vaak een bloedneus.Maar neusspray is echt geen onschuldig spul hoor.

FB Groep Second Chance.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Neusspray verslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 11:34

@xxwienekexx jij hebt wel degelijk een verslaving, je kan n.l niet zonder dat zoutoplossing.
Een verslaving hoeft niet altijd van alleen maar ongezonde en slechte dingen te zijn.Er bestaat ook nog zoiets als Koop verslaving,is niks slechts aan voor de gezondheid.
Verslaving is iets doen waarmee je niet zonder kan, ongeacht of het gezond of ongezond is.

FB Groep Second Chance.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, Celiien, ComscoreBot, F_inley, GoogleAdsense, hooi, Ies_, Marlou91, Saartjuh_b en 167 bezoekers