wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MieLo

Berichten: 2506
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: Gouda

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:19

Ook vanuit hier wil ik op je proosten! Ik ben niet zo goed in woorden, daarom sluit ik mij aan bij al het moois wat al is gezegd <3 wat ben jij een mooi en dapper mens! En wat heb ik een respect voor jou Marcel! Ik hoop dat deze dag zonder teveel pijn en met mooie momenten mag zijn. De zo'n schijnt in ieder geval volop voor je <3

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:25

Priscilla, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar ik zeg het maar gewoon: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een rustige, pijnvrije dag hebt.

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:26

Lieve ts, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je toch maar gehaald! Ik hoop dat je er nog een beetje van kunt genieten.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:36

Gefeliciteerd.
Ik hoop ondanks alles je toch voor hoe het nu kan een fijne dag hebt.

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:51

Wauw, Pris!
Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, ik vond het erg moeilijk, want ik wist niet hoe het zou vallen. Maar vandaag kan ik niet anders dan reageren. Deze bijzondere dag, waarvan ik super blij bent dat je het hebt gehaald. Van harte! Dappere doorzetter! Ik wil je als nog bedanken dat je dit topic hebt geopend, hierdoor ben ik er bewust van geworden dat ik veel te veel mopper en ontevreden ben, en dan moet ik altijd weer aan jou denken! Onze dappere, krachtige vrouw, die ook in deze tijd toch nog humor heeft, toch nog taarten bakt en eigenlijk helemaal niet moppert!
Dankjewel!
Marcel, ook jij bedankt dat je ons altijd zo op de hoogte houd, ook jij gefeliciteerd met je dappere vrouw!
Jullie hebben allebei een plaats in mijn hart ingenomen! :(:) <3

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:53

Lieve Pris,
gezien ik je geen jaren meer kan toewensen, wens ik je vandaag nog onbetaalbare momenten omringd door liefde waarbij je de pijn en angst even kan vergeten...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:54

Misschien is het een mooi idee om uit naam van TS voor haar verjaardag een kleine bijdrage over te maken naar het KWF?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:20

Heeft TS daar wat aan denk je?

Ik hoop dat je je "doel" nog gehaald hebt en dat je je verjaardag nog hebt mogen meemaken Pris. Ik hoop ook dat je dat pijnvrij hebt kunnen doen! Ook ik wens voor jou dat je vrij mag zijn van pijn en angst.

byjou1983

Berichten: 2331
Geregistreerd: 29-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:28

Op deze voor jou speciale dag wil ik je feliciteren. Ik hoop dat je pijnvrij deze dag mag doorkomen.

Jennyxx

Berichten: 3042
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:39

Afbeelding


Gefeliciteerd en een kaarsje voor jou, lieve Spice.

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:43

Je hebt je verjaardag bereikt, hetgeen je graag wou. Ondanks de enorme piep situatie wil ik je ook feliciteren **\O/** Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:45

Van harte pris! , dappere vechter je hebt het gewoon geflikt!

Hoe dubbel het ook is
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-17 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:45

Ik denk aan jullie ...
Sterkte!

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:59

Gefeliciteerd Priscilla! Ik hoop dat je deze dag met vrienden en familie omringd bent

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:02

Gefeliciteerd lieve pris en Marcel

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:14

poetser schreef:
25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

Marcel, ook jij gefeliciteerd met deze geweldige vrouw.

Mijn gedachten zijn bij jullie, dikke knuffel.


Ik heb hier niks meer aan toe te voegen.
Gefeliciteerd Priscilla. Ik hoop op een fijne, pijnvrije verjaardag voor je.

tyleysmiley

Berichten: 1896
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:17

Gefeliciteerd stoer wijffie...ook al zul je zeggen dat er niks stoers aan is.
Hoe jij met alles omgaat..ik kan daar alleen maar respect voor hebben.
Liefste lieverd...ik hoop met heel mijn hart dat je samen met je lieve Marcel een hele fijne dag hebt...dikke X

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:38

poetser schreef:
25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

Marcel, ook jij gefeliciteerd met deze geweldige vrouw.

Mijn gedachten zijn bij jullie, dikke knuffel.


Ik kan mij hierin helemaal vinden.
Gefeliciteerd Priscilla, hopelijk kunnen jullie genieten van deze speciale momenten en dat je vrij bent van pijn en angst.

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:59

Je hebt je doel bereikt en je verjaardag gehaald. Gefeliciteerd. Dit laat weer zien hoe krachtig persoon je bent. Ik hoop dat je samen met marcel nog mooie momenten hebt. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.

Caresse07

Berichten: 9403
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:07

poetser schreef:
25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

Marcel, ook jij gefeliciteerd met deze geweldige vrouw.

Mijn gedachten zijn bij jullie, dikke knuffel.


Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik ben helaas niet zo goed met woorden dus wil me hier graag bij aansluiten.

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:23

Ik krijg al bijna medelijden met Marcel, die is straks de halve middag bezig om alle reacties voor te lezen.. :list:

troi
Berichten: 17005
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:27

Van mij uit, gefeliciteerd!

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:37

poetser schreef:
25 november, je verjaardag, de dag die je toch nog wilde halen... Ondanks alles toch gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van deze dag.
Vanavond hef ik het glas voor je, niet alleen voor je verjaardag, maar ook voor je kracht, je moed en je vechtlust. Voor het inzicht dat je mij (en andere met mij) heb gegeven.

Marcel, ook jij gefeliciteerd met deze geweldige vrouw.

Mijn gedachten zijn bij jullie, dikke knuffel.


En ook ik wil me hierbij aansluiten. Worden schieten te kort in deze situatie! Heel veel sterkte met het loslaten van geliefden en de angst voor de dood.
ook voor jouw marcel heel veel sterkte!!! Je bent een top man voor een top vrouw!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:38

Beste Priscilla, je had graag je verjaardag in betere gezondheid gehaald. Helaas is dat niet gelukt. Het gaat erg slecht met je begreep ik. Ik vraag me af of er dan nog wel een reden is om je te feliciteren. Geen idee hoe jij het vandaag ziet, maar ik denk dat ik me vooral zwaar kl#te zou voelen als ik er zo aan toe zou zijn op m'n verjaardag. Via deze weg wil ik je daarom even laten weten dat ik met je meeleef. En met de mensen om je heen.

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:39

Ook ik sluit me aan bij alle voorgaande reacties en wil je toch een fijne verjaardag wensen. Ik hoop echt dat je een, voor zover het kan, heerlijke dag hebt en omringd bent met veel dierbaren.

Veel liefs!