[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 02:01

Maak je de beauty blender wel nat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:47

Ik vind qua prijs - kwaliteit de kwasten van Zoeva heel fijn.
Zijn zacht, heerlijk om mee te werken en blijven mooi, ook na tig keer wassen.

Een beauty blender moet je inderdaad wel goed natmaken, uitknijpen in een theedoek (ofzo) en dan pas gebruiken.
Anders is hij stug, neemt hij je foundation op en krijg je strepen.

Zelf heb ik een droge huid en mijn 2 favoriete foundations zijn de MAC mineralize moisture foundation en Nars sheer glow.
Beiden zijn semi matte en medium covarage die je eventueel op kunt bouwen.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:09

Resistance schreef:
Wat is de meest natuurlijke foundation (mag ook bb cream zijn) voor een lichte, vette huid? Iets wat er echt uit ziet als huid maar dan heel mooi. Wat ik ook doe, het blijft er bij mij altijd uit zien als een laagje...


Heb je wel een goeie primer? Ik ben helemaal fan van boujouirs bb Cream :j je moet wel geel zijn als je je kleur er tussen zoekt.

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:50


Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:53

melanie0906 schreef:
Ik wil wat meer oogschaduwkwasten gaan bestellen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn jullie favorite kwasten?


Ik ben gek op de kwastjes van Urban Decay (die ook in de Naked paletten zitten) en verder doe ik het ook graag met m'n vingers...


Resistance schreef:
Wat is de meest natuurlijke foundation (mag ook bb cream zijn) voor een lichte, vette huid? Iets wat er echt uit ziet als huid maar dan heel mooi. Wat ik ook doe, het blijft er bij mij altijd uit zien als een laagje...


Ik heb ook een redelijk vette huid (gedeeltelijk ook weer droog) en ik gebruik al jaren de Studio Fix Fluid van Mac. Kun je heel mooi dekkend maken zonder dat "laagjes-effect" en zit bij mij tot 10 uren. Ik gebruik eronder eigenlijk alleen de Hydroblur van Clinique. Verder geen primer..

Qua aanbrengen kan het prima met je handen, maar ik vind een foundationkwast ook wel fijn. Vooral voor meer dekking. Als je het dan natuurlijk wilt houden kun je lekker blenden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:58

Kelly_J schreef:
[LZP] MAC Holiday Collection: Snowball
Naar aanleiding van dit topic (en het slotje :') ) meld ik mij hier ook! Leuk topic!

Ik heb de snowball collection geswatched laatst.
Ziet er werkelijk prachtig uit, kwam 0,0 pigment vanaf en het pigment wat ik na 10x vegen wel had, was er met 1 veeg weer vanaf...
Zo jammer, maar daar ga ik echt geen €30 of meer voor betalen.

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:10

Leys schreef:
Kelly_J schreef:
[LZP] MAC Holiday Collection: Snowball
Naar aanleiding van dit topic (en het slotje :') ) meld ik mij hier ook! Leuk topic!

Ik heb de snowball collection geswatched laatst.
Ziet er werkelijk prachtig uit, kwam 0,0 pigment vanaf en het pigment wat ik na 10x vegen wel had, was er met 1 veeg weer vanaf...
Zo jammer, maar daar ga ik echt geen €30 of meer voor betalen.


Oh bah! Was dat oogschaduw of iets anders? Ik heb gister de Rouge en Snow gekocht. Ben er heel blij mee! Net iets feller dan de Ruby Woo dus lekker feestelijk!
Afbeelding

Ik ben heeeeel slecht in selfies, maar ik heb hem vandaag op:
Afbeelding

Samen met het Naked I palette van Urban Decay <3

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:15

Hij staat je goed!
Wat voor finish heeft hij?

Het ging om de highlighter en oogschaduw.
Beiden 0,0 pigment...

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:19

Hij heeft een matte finish!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:21

Hij staat je goed Kelly, mooie lipstick!

Ik heb ook een paar producten van die collectie. Ik heb op Schiphol Elle Belle en Holiday crush lipstick gekocht. Rouge & Snow vond ik ook mooi, maar heb al echt best wat rode lipsticks :)) Ook de Facepowder Here Comes Joy heb ik meegenomen. De gewone ED skinfinishes hoefde ik niet. De ene (Show Gold) heb ik nl al en de andere was een gouden en daar heb ik er ook genoeg van O:)

En ik wilde heel graag Stylishly Merry hebben, maar die was op Schiphol ook al uitverkocht. In Willemstad kwam de collectie vlak daarna in de winkel, maar was SM ook al binnen een dag uitverkocht. Ze hadden om 4 uur 's middags op Instagram gepost dat de collectie binnen was en toen ik de volgende dag er tegen 12 uur was, was hij al weg :+
Toen met 'mijn' counter contact opgenomen en die zijn zo lief geweest hem apart te houden toen hij binnen kwam. Gisteren opgehaald :+: Ze wilden hem eerst niet meegeven, want ik was zo naar bruin :') Ik zeg , nee ik ben idd geen NC20 meer :P Eerder NC40 := Maar dat is met een week ook alweer een stuk minder..

Sponygek

Berichten: 155
Geregistreerd: 26-12-11
Woonplaats: Beacon Hills

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:41

Ik kom even snel binnenvallen.

Gaan jullie nog make-up kopen op Black Friday? Beautybay is ontzettend druk sinds vannochtend terwijl de 30% korting er gister ook al was. Gister dan ook mijn allereerste bestelling op Beautybay gedaan en ben ontzettend trots dat ik binnenkort een high-end beauty product bezit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:42

Wat heb je besteld? :D

Ik vind dit toch wel lichtelijk overdreven hoor :')
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:44

Ik wil heel graag een oogschaduwpalet met mooie kopertinten <3 Hebben jullie nog tips?

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:45

:o Urban Decay Naked Heat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:54

Frummels schreef:
Ik wil heel graag een oogschaduwpalet met mooie kopertinten <3 Hebben jullie nog tips?

Morphe FiF

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:00

Morphe FiF/35F inderdaad. Al is Morphe 25A Copper Spice ook erg mooi. Ik heb de 35F al dus heb de 25B (Bronze Mocha) nu besteld.
En idd UD Naked Heat, al zet ik die van Morphe (35F) daar nog boven qua kleuropties.

@Jans, ik ging even kijken en ik heb 48962 mensen voor me :P

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:14

Djilna schreef:
Morphe FiF/35F inderdaad. Al is Morphe 25A Copper Spice ook erg mooi. Ik heb de 35F al dus heb de 25B (Bronze Mocha) nu besteld.
En idd UD Naked Heat, al zet ik die van Morphe (35F) daar nog boven qua kleuropties.

@Jans, ik ging even kijken en ik heb 48962 mensen voor me :P


Die kleuren zijn inderdaad ook erg mooi, maar ik ben heel erg fan van de UD pigmentatie.. <3

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:15

Ik dacht ook meteen aan morphe FiF :j

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:55

Nu ik voor Urban Decay werk en het dus dagelijks veel gebruik, merk ik dat de pigmentatie vergeleken met MAC bijvoorbeeld echt enorm goed is. Ik merk dat ik thuis al mijn MAC producten en penselen ook sneller laat liggen. Wel vind ik de #217 kwast en de #239 nog steeds erg fijn. Van Urban Decay vind ik de losse kwastjes (los te koop) van fijnere kwaliteit dan die in het palette erbij zitten. Ik kan de penselen van UD 180 keer wassen en ze blijven nog precies even mooi en zacht.
Het enige wat ik van MAC nog gebruik is de fix+ Spray om het zachter te maken en de lipsticks.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:05

Bedankt voor de tips. Ik ga meteen even gluren op internet! :)

Kelly: Ik vind die lippenstift echt geweldig mooi staan bij je!

Ik sta ook al eeuwen in de rij bij Beautybay.. (Sinds 11:25 ofzo). Ben nu nummer 32336 :')

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:09

Serieus? Kan ik me toch slecht voorstellen dat er echt zoveel gebruikers in de rij staan. Ben ik blij dat ik al eerder ben gaan kijken :+

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:12

Ja echt belachelijk.. Hij springt nu naar 31231.. jippie -O-

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:16

Echt super mooi die lipstick Kelly! Staat je prachtig :j

Ik heb toch maar het Subculture palette gekocht, heel stom want dag later zag ik dat bij de Great Beauty Bar alles van Anastasia 20% korting is :+
Afbeelding

Nu vanochtend bij Tambeauty los gegaan en een stuk of 6 oogschaduw palettes gekocht. Toch wel leuk dat Black Friday *\o/*

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:17

Zijn er zulke superaanbiedingen op beautybay blijkbaar ;-)

Wat zijn aanraders daarvandaan als ik ook nog besluit in de wachtrij te stappen? :)

Sponygek

Berichten: 155
Geregistreerd: 26-12-11
Woonplaats: Beacon Hills

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:20

Jans schreef:
Wat heb je besteld? :D

Ik heb de Anastasia Beverly Hills Aurora glow kit besteld :)