Twee keer slijmbeursontsteking in drie maanden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:01

Ersina schreef:
Storm schreef:
Weet je zeker dat het een slijmbeursontsteking is? Bij mij heb ik maandenlang gedacht dat dit het was, maar het bleek kalk op de pezen te zijn, dezelfde symptomen. Een foto geeft uitsluitsel.

Kalkafzetting komt het vaakst voor tussen de 30 en 50...dus erg waarschijnlijk is het niet bij TS . Slijmbeursontsteking heeft lange rust nodig zoals Brainless vertelt.
Zelf ging ik veel zwemmen toen ik slijmbeursontsteking had, dat vond ik prettig, wel bewegen, maar geen pijn.


ik heb verkalkingen vanaf begin 20 (ben nog geen 30). Voelt inderdaad als een ontsteking.

In sommige periodes kun je er veel meer last van hebben als andere periodes. Heb al een aantal keren een spuit in het gewricht gehad, dat helpt vaak wel een tijdje.

Een ontsteking kan ook acuut ontstaan. Vooral rust, en onder begeleiding van een fysio bewegen is wat het beste helpt voor lange termijn.

Ik zou de hap bellen voor advies mbt andere pijnstilling. een ontsteking kan vies pijn doen, dus het lijkt me de moeite wel waard. beterschap!

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Dancer, F_inley, saphire, Sweetgirl1 en 85 bezoekers