Nagellaktopic deel 9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:58

Shenavallie schreef:
Heb ook even op de nagelfabriek gespiekt, want je maakte me nieuwsgierig. :D Ik herken een hoop artikelen en foto's van E-bay. Pas op dat je niet de hoofdprijs moet betalen hoor! ;) Waterdecals voor een euro per stuk, bijvoorbeeld. Van exact dezelfde afbeeldingen kun je 50 stuks voor 3 euro (hooguit!!!!) krijgen, maar als je aan een veiling meedoet zelfs voor veel minder. Maar om ideeën op te doen is het altijd leuk om op nagelsites te kijken. :D



Ja daarom..ik kijk ook, heb een hele partij tips kunnen scoren op mp :) voor nog niet eens zoveel geld...heleboel kleuren en design en en en...nu nog wachten voor ze er zijn :P

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:04

:D En wachten duurt zo lang.... :D

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:24

ja :(

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 21:40

Ik zou trouwens nog steeds een foto maken van de nagels van mijn collega, maar dat is er helaas niet van gekomen. Of ze had ze weer gelakt, of ze was er niet. Dus heb ik maar een poging gedaan om het te tekenen. Elk lijntje op de nagel is zo'n witte 'jaarring'. Dat is - vermoed ik sterk - niet transparant gevijld met de natuurlijke nagel voordat er opgevuld wordt. Mijn collega heeft net als ik acrylnagels, maar als mijn nicht mijn nagels doet dan zie je echt niet dat ze opgevuld zijn. Dan is het net of ze nieuw gezet zijn: helemaal transparant, zonder overgangen van 'jaarringen'.


Afbeelding

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 21:48

Ik heb geleerd met upvullen alles weer dunner te vijlen, bolling verder naar achter vijlen en dan weer nieuw er op

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 21:55

Hier hetzelfde als hoe jij het geleerd hebt, Cinnepin. Daarom snap ik niet dat mijn collega deze nagelstyliste zo de lucht in prijst. Je moet in haar geval echt je nagels lakken, anders ziet het er best wel vreemd uit. Ik moest de eerste keer wel twee keer kijken of ik het goed zag. :D

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:02

nou idd...beetje vreemd

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 01:38

Gfeliciteerd met je certificaat shena!

Shenavallie schreef:
Heb ook even op de nagelfabriek gespiekt, want je maakte me nieuwsgierig. :D Ik herken een hoop artikelen en foto's van E-bay. Pas op dat je niet de hoofdprijs moet betalen hoor! ;) Waterdecals voor een euro per stuk, bijvoorbeeld. Van exact dezelfde afbeeldingen kun je 50 stuks voor 3 euro (hooguit!!!!) krijgen, maar als je aan een veiling meedoet zelfs voor veel minder. Maar om ideeën op te doen is het altijd leuk om op nagelsites te kijken. :D

En toch kan er verschil in zitten.... Heb ooit steentjes van Ali besteld... Drama! Dingen bleven niet zitten, verkleurden... Echt hopeloos....

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:18

Mooie lakjes hier weer! Ik heb ook nog enkele goede hololakken liggen. Slijt alleen zo snel.

Vandaag Essie Butler please



Afbeelding

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:41

Ohhh die BP kleurtjes!!! Voor de kerst ben ik nog wat aan het zoeken, maar die rode glitters zien er echt mooi uit :j
K kan alleen nergens vinden waar ik ze kan bestellen :?

Stempels heb ik geprobeerd, maar dat is niet mijn ding :')

Oh en ik heb een frees die 13.000 rpms haalt, maar dat is idd eigenlijk niet genoeg :n Ik ga ook sparen voor een iets betere :j Maar ik wilde eerst kijken of het wat voor me was, voordat ik heel veel geld ga uitgeven. Overigens, voor gellak is deze prima, maar acryl gaat niet eigenlijk..

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:55

Je kunt ze bestellen via E-bay (het is de Starry-gel Serie) en als je in de buurt woont, dan mag je de rode ook van mij wel lenen voor de kerst hoor! ;)

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:02

oh goshsjemig een bejaarde en Ebay... :') ik ga es kijken of ik daar uit ga komen :D

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:02

En anders geef je maar een brul, ik help je graag! :j Ik kan je per PB ook een link van de kleur sturen, als je wilt. Zoek ik gelijk de goedkoopste op dat moment voor je.

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:29

Iemand een tip voor een goede camera? Ik heb nu een Coolpix van Nikon, maar wat een bagger-apparaat is dat. Dit is de beste kwaliteit foto die ik eruit weet te persen van de nagels die ik vanavond heb gemaakt. -O-

Afbeelding

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:40

Ik maak ze gewoon met mijn iPhone 6 en trek ze vervolgens door Snapseed

Kijk:

Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:43

Ik heb geen smartphone... Mijn zoon en man wel, maar ook die hebben niet zo'n beste kwaliteit camera (goedkopere versie smartphones). Ik weet het... ik ben één der Mohikanen die weigert aan een smartphone te gaan. :o

Aanvulling: Wah.... hoe gaaf dat verschil! Kun je ook foto's van een - in dit geval - Coolpix door dat programma halen? En hoe werkt dat? :o?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:37

Snapseed is een..... ik durf het bijna niet te zeggen....
App....
:')

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:45

_O- :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:57

Wat heerlijk lijkt me dat Shena, om een niet-smartphone te hebben :oo Ik twijfel er al een jaar over, om terug te gaan naar een gewoon mobieltje zonder al die rotzooi erop..

Ik heb trouwens ook een Nikon Coolpix maar ben wel heel tevreden over de kwaliteit van de foto's :j

Vind je nagels heel erg leuk!
Ik mag morgen weer langs mijn nageldame, heerlijk.

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:10

ik heb ookal zo'n flut ding....ach ooit als ik zin heb koop ik wel een andere...heb nual zo veel aan te schaffen en mn opleidingen moeten betalen. Vandaag komt er weer een hele bestellng binnen..verzorgings producten en een afzuiger....morgen weet ik het hoeveel tips in allerlei soorten en maten hhihi

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:45

Frummels schreef:
Wat heerlijk lijkt me dat Shena, om een niet-smartphone te hebben :oo Ik twijfel er al een jaar over, om terug te gaan naar een gewoon mobieltje zonder al die rotzooi erop..

Ik heb trouwens ook een Nikon Coolpix maar ben wel heel tevreden over de kwaliteit van de foto's :j

Vind je nagels heel erg leuk!
Ik mag morgen weer langs mijn nageldame, heerlijk.

Mijn man heeft net als jij ook al langere tijd de neiging om terug te gaan. Gewoon proberen! Je hoeft je smartphone niet weg te doen, maar je zou met een heel goedkoop mobieltje toch eens kunnen proberen of je het een maand uithoudt. Ik vind het wel lekker rustig hoor! :D Als ik prikkels 'wil' ga ik nu bewust naar de computer om bijvoorbeeld op Bokt te gaan, maar als ik de PC uitzet, dan is het ook echt rust.

Ik ben bang dat ik een nog-net-niet-DOA-apparaat heb... want verder zijn de recensies wel goed van de Nikon, net als dat jij er positief over bent. Of het ligt gewoon aan mijn onkunde, ha ha ha! :D

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:46

Cinnepin schreef:
ik heb ookal zo'n flut ding....ach ooit als ik zin heb koop ik wel een andere...heb nual zo veel aan te schaffen en mn opleidingen moeten betalen. Vandaag komt er weer een hele bestellng binnen..verzorgings producten en een afzuiger....morgen weet ik het hoeveel tips in allerlei soorten en maten hhihi

Een beetje Sinterklaas vandaag voor jou dus! [&]

Whizz
Berichten: 1040
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 10:52

Superleuke nagels Shenavillie! Ik mag morgen weer, hoognodig ook want er zijn er drie afgebroken...
Ik weet nog niet wat ik ga doen dus tips zijn welkom. Ik vind dat mijn acrylnagels best vaak breken of eraf vallen. Zou dat kunnen zijn omdat ik ze zelf vaak lak?
Of moet ik een andere nageldame zoeken? Ik kan het niet goed beoordelen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:52

Lakken zie in niet als oorzaak tenzij je remover met aceton gebruikt.
Waar breken ze/laten ze los?

Whizz
Berichten: 1040
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:13

Ze laten aan de zijkanten los, niet allemaal maar wel veel en, net als met mijn eigen nagels, breekt de bovenkant af. En ik gebruik ze niet als gereedschap