Magneet sieraad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 22:19

Hi!

Al een hele lange tijd slaap ik enorm slecht.. voel me moe etc. Heb al bloed laten prikken daar was niks mis mee. Ik liep vorige week op een braderie langs een kraam met magneet sieraden. Zij gaf aan dat deze sieraden ook hielpen tegen stress, lusteloosheid en slapeloosheid (en nog veel meer).

Mijn vraag is.. wie heeft een ervaring met een magneet sieraad? Graag hoor ik het..

Sorry als het topic verkeerd staat.

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 07:49

Het geeft mij heel snel het idee van de 'biostabiel' van was dat nu tineke de nooy toendertijd? De verhalen die daarover rondgingen betreft genoemde werking waren niet door iedereen even lovend ;-)

Zelf geen ervaring mee overigens.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:09

Ik ben ook wel benieuwd. Staan bij ons ook altijd op de markt. Weet niet of het echt werkt.
Biostabiel ja van Tineke.... Dat is lang geleden!

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:30

Ik heb er een, merk er niets van dus vergeet hem tegenwoordig regelmatig.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:05

Bienotje schreef:
Het geeft mij heel snel het idee van de 'biostabiel' van was dat nu tineke de nooy toendertijd?

Bruno Santanera toch?

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:28

Je staat de hele dag op een reuze magneet. Ik kan er echt niet bij dat een mini magneetje dan al je zorgen gaat oplossen :+

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:32

Ik heb bij zo'n kraam een test gedaan. Ze gaan tegenover je staan en duwen je uit balans. Daarna doe je zo'n armband om en proberen ze je weer uit balans te halen. Maar toen stond ik als een huis.

Ik heb het armbandje gekocht en een poos omgehad. Het zag er ook gewoon mooi uit. Of het echt hielp durf ik niet in voorbeelden te beweren maar ik ben er ook niet slechter van geworden

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:38

ReadTheRulez schreef:
Ik heb bij zo'n kraam een test gedaan. Ze gaan tegenover je staan en duwen je uit balans. Daarna doe je zo'n armband om en proberen ze je weer uit balans te halen. Maar toen stond ik als een huis.

Ik heb het armbandje gekocht en een poos omgehad. Het zag er ook gewoon mooi uit. Of het echt hielp durf ik niet in voorbeelden te beweren maar ik ben er ook niet slechter van geworden


Mijn fysio doet ook met magneetjes, ook dat duwen en kracht zetten of niet.
Vroeg hem wat hij er van vond en hij zei dat hij het niet kende maar de magneet aan de binnenkant van je pols zou juist blokkeren. Als ik hem wilde dragen dan aan de bovenkant zeg maar.

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 09:39

Sizzle schreef:
Je staat de hele dag op een reuze magneet. Ik kan er echt niet bij dat een mini magneetje dan al je zorgen gaat oplossen :+

Zeker niet al je zorgen, maar misschien wel je balans. Voordat ik naar de HA ga voor pillen in mijn lijf, probeer ik liever eerst iets natuurlijker.

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:52

Als je nog ergens een koelkastmagneetje hebt liggen kun je hem in je broekzak stoppen en uitproberen voordat je geld gaat uitgeven ;)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:13

Sizzle schreef:
Als je nog ergens een koelkastmagneetje hebt liggen kun je hem in je broekzak stoppen en uitproberen voordat je geld gaat uitgeven ;)

Het moet op een bepaalde plek zitten volgend de theorie van mijn fysio, dus in je broekzak zou dan niet hetzelfde moeten doen

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:17

Dat is precies mijn punt, een willekeurig sierraad van de markt zit ook niet op een specifiek doordachte plek.

Als je magneten wil proberen, ga dan naar een gecertificeerde magneet therapeut en koop geen prulletje van een kraampje.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:24

Denk dat je beter andere dingen kan proberen :)

Er zijn bijvoorbeeld veel mensen met goede ervaring met technieken van http://www.slaapwijzer.net (kost wat, maar denk dat het je enorm kan helpen, mij hielp het gratis wel iig :) )

Daarnaast: hoe is je ritme? Eet je goed? Heb je zorgen?

eponine
Berichten: 1598
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Brabantse!

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:30

Je bedoelt de sieraden van energetix denk ik. Ik ben er ook benieuwd naar, ondanks dat het via een piramide constructie verhandeld wordt... en daardoor heb ik het nog niet uitgeprobeerd.. net als it works en herbalife..

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:54

Ik heb eens op een markt zo'n armband omgehad. En idd ook die balanstest gedaan. Ik heb 3x die armband om en afgedaan en met armband stond ik super stabiel. Ik ben het nog steeds aan het verwerken :p
Ben heel benieuwd naar ervaringen van mensen die er eentje hebben.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:02

Ik heb een armband van Energetix volgens mij. Met aan de binnenkant ook een stukje koper. Het zou ook zogenaamd moeten helpen bij allergieën. Ik heb hem toen gekocht met de gedachte "Werkt het niet, dan heb ik een leuk sierraad". En ik heb werkelijk geen idee of het werkt, ik merk nergens verschil in of het moet onbewust zijn oid?

Ik heb in ieder geval wel altijd een mooie armband om :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:07

Mijn Energetix armband geeft me meer stabiliteit... maar sinds mn operatie (nieuwe kruisband) heb ik van mezelf meer stabiliteit in mn knie terug, daarom ben ik m al een tijdje vergeten om te doen :o

Tegen mn allergieën heeft ie iig nooit geholpen... daar heb ik desloratadine voor gekregen, van de huisarts :D

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:22

Pure geldverspilling. Ik kan niet zo goed tegen mensen/bedrijven die geld proberen te verdienen over de rug van mensen die een oplossing hopen te vinden. Kwakzalvers :r

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:26

Net als een osteopaat: geloof je er in, dan zal het werken, anders niet. kwakzalverij.nl

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:27

germie schreef:
Net als een osteopaat: geloof je er in, dan zal het werken, anders niet. kwakzalverij.nl

Al eens gevoeld wat een osteopaat doet?
Echt niet vergelijkbaar :n

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:29

Ik verbaas me erover dat er nog mensen zijn die hierin geloven.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:34


CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:12

Hoe zou je die tests dan verklaren? Ik was/ben er vrij sceptisch over maar ik heb die test echt 3x herhaald en ik begrijp niet hoe ik zo verschillend kon reageren met en zonder een armband om..

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:16

Dat is maar een truc.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Magneet sieraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:38

En hoe werkt dat dan precies? Hoe kunnen zij er voor zorgen dat je zo verschillend reageert dan