Duikende bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:48

Hoi! Stille meelezer sinds kort :D
Gaaf om jullie foto's en uitrustingen te zien.
Ik ben zelf net begonnen en nu aan het oriënteren op duik uitrusting.
Ik twijfel tussen 2 BCD's, waarvan het grootste verschil is dat de een i3 technologie heeft. Aanrader of niet? Zoals ik het lees is het wel ideaal, maar ik hoor graag praktijk ervaringen :D

La Vie en Rose 


xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 08:40

Ik heb inderdaad wel een backplate + wing overwogen maar ga toch liever voor een bcd. Die i3 doet voor jou dus niet zoveel?

La Vie en Rose 

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 03:27

Gaaf he! Ga je bij NOB of Paddi cursus doen? Van de keuring hoef je niet teveel te verwachten hoor.
Bij mij staat het duiken momenteel op een laag pitje en ik merk dat ik dr afgelopen 2 zwembad duiken echt even van vooraf aan moet beginnen. Ik heb claustrofobie en ik krijg daar onder water ook last van, erg vervelend. Het was na wekelijks duiken over maar is nu weer terug (ik ben aan het wachten tot ik eindelijk de 1ster cursus kan starten)

La Vie en Rose 

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:43

Ik was binnen 20 minuten buiten (gelukkig wordt de €110 door mijn verzekeraar vergoed).
Hij keek naar mijn rug als ik bukte en bewoog, deed reflex oefening op de knie en elleboog (met hamertje), in oren kijken terwijl je je oren klaart, oogtest, longfunctie test (in een mondstuk in 1x zo hard mogelijk uitblazen). Gewicht en lengte meten, bloeddruk, hartslag meting. En de buik/organen voelen (geen idee waarom maargoed haha). Dat was het volgens mij wel. Je wordt al snel goedgekeurd heb ik het idee, tenzij je echt epilepsie oid hebt.

La Vie en Rose 

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 00:03

Gaan jullie naar het NK onderwatervoetbal zondag?

La Vie en Rose 

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:53

Ik ben vandaag geslaagd voor een wetsuit *\o/* de Mares 8-6-5mm. Eerste pak dat meneer uit het rek pakte en zit als gegoten (ik wilde eigenlijk de Seac warm flex passen maar die was er niet in mijn maat). En een bijpassend Mares vest 5mm.
Zondag als het goed is mijn 1e buitenduik, funduikje tot een meter of 10 om even te wennen :D

La Vie en Rose 


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, fnpetter1990 en 153 bezoekers