Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 23:16

Gaat helemaal goed komen loes!
Jij kunt dit!

ik had vanavond willen sporten maar is er niet meer van gekomen helaas.
Maar ik heb gisteren op werk ook wel gesport. :))
In een kas waar het 28 graden was potten van 14 kilo verzet.
En vanavond flink gepoetst thuis dus ook niet echt stilgezeten.
Zaterdag ochtend ga ik weer sporten en dan heb ik zondag ochtend weer bootcamp. :D

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 06:40

OK. Gister wel even een baal moment dat er verder niemand sport. hahah
Ik had een spotter nodig en die werknemer zat aan de telefoon.
Dus toen toch maar een lichter setje gedaan.
Later was ie klaar met bellen en toen nog wel even laten helpen bij een zwaardere.
Maar het is wel lastig als je lekker bezig bent en je dan een soort van moet stoppen even omdat niemand je kan helpen.
Gelukkig komt dit tot nu toe niet vaak voor.

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 09:52

Ik draag expres zo min mogelijk make-up in de sportschool want ik weet dat, dat allemaal ver onder mijn ogen eindigt. Absoluut niet sexy en zeer pijnlijk want als je eenmaal de mascara uit je ogen probeert te wrijven maak je het alleen maar erger. :')

Eulogy, lelijk haar: check! := Gelukkig is het lang genoeg dat ik het in een knot kan draaien maar er zweeft na het sporten altijd een pluis-aura om mijn hoofd.

Bambolina. _O- Loopt er veel eye candy rond?

Renske, klinkt toch best als een pittig work-out. ;)

Needje, dat is dan wel minder ja! Fijn dat je uiteindelijk toch geholpen bent, maar op zo'n moment moeten wachten is wel vervelend.

Jeanine, hoe is je examen gisteren gegaan?

Ik heb vandaag ongepland een rustdag, mijn moeder komt gezellig langs. :) Dus ik doe morgen wel extra mijn best bij Xcore. :o

Dorien66

Berichten: 1651
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:33

Ik ben blij! Na mij 'inzinking' van woensdag heb ik gisteren alleen 3 kwartier gewandeld in rustig tempo. Vanmorgen de training ook rustig opgepakt, een uurtje grondoefeningen en een paar ringen-dingen gedaan, en er hartstikke fit uit gekomen *\o/* Motivatie is er weer _/-\o_

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:34

Yesssss! *\o/*

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:31

Netjes Dorien, fijn!

Heeeeel veel eye candy in mijn sportschool trouwens <<)

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:34

Mag ik mij hier ook melden?

Ik ga sinds April dit jaar (erg onregelmatig :o) naar de sportschool. Hier doe ik kracht, voornamelijk op de apparaten, en cardio. Hiernaast rijd ik 3/4x in de week intensief paard.
Heb besloten om volgende week (ben 6 weken niet in NL geweest) weer te gaan, nu nog even nieuwe sportkleding uitzoeken. Moet zeggen dat dat ook wel motiverend werkt O:)

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:04

Welkom frost!

Ik had vandaag een afspraak met mijn trainer. Even gesproken over mijn voorbereiding voor de halve marathon. Daarna schema bekeken en wat aangepast en toen... op de weegschaal. Helaas heeft de vakantie me geen goed gedaan. Ondanks veel bewegen 2 kilo vet erbij :wow: . Nou kan ik dat makkelijk hebben met mijn gewicht, maar is toch een beetje jammer. Maandag weer werken, dan heb ik weer meer regelmaat. Gewoon even op mijn eten letten.

Ook uitleg over de skillmill gekregen, echt een cool ding. Je kan er heel goed je kuiten mee trainen. Ik heb er ook even opgestaan en ik denk dat ik hem af en toe mee ga pakken in mijn training.

Vandaag mijn krachtronde gedaan en daarna nog 14.5km gefietst met 23 km/u (niet in de sportschool, maar op mijn fiets).

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:43

Welkom Frost!

Hier maar weinig eye candy hahaha, gelukkig maar, dan word ik ook niet afgeleid!

Ach joh SV, je hebt gewoon een lekkere vakantie gehad en nu weer terug aan de bak! Goed dat je het over je fiets hebt, ik moet echt even zorgen dat banden weer opgepompt worden, dit is wel heerlijk weer om naar stal te fietsen (11km enkele reis) en nu grijp ik elke keer mis!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:52

Ik let er niet op. :+ nu zijn er maar weinig mannen die ik aantrekkelijk vind dus dat scheelt wel. Daarnaast traint niemand met bloot bovenlijf. Of superstrakke broekjes als man.

Enige dat mij soms erg afleid is bij buikspieroefeningen liggend die sommige mannen doen en soms achter in de zaal bij bepaalde oefeningen dat er bij paar mannen iets een beetje tot leven komt zeg maar. :') en door juist losse broeken valt dat nog al op. Tenminste mij wel. Moet dan altijd erg hard de slappe lach onderdrukken. Dat is nadeel van adhd en details zien die je niet wilt zien. Dan zit je tussen oefeningen door beetje voor je uit te staren. Ligt daar een man voor je neus te steunen en kreunen op zijn rug met tsja.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:54

:') :')

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 16:00

karuna schreef:
Ik let er niet op. :+ nu zijn er maar weinig mannen die ik aantrekkelijk vind dus dat scheelt wel. Daarnaast traint niemand met bloot bovenlijf. Of superstrakke broekjes als man.

Enige dat mij soms erg afleid is bij buikspieroefeningen liggend die sommige mannen doen en soms achter in de zaal bij bepaalde oefeningen dat er bij paar mannen iets een beetje tot leven komt zeg maar. :') en door juist losse broeken valt dat nog al op. Tenminste mij wel. Moet dan altijd erg hard de slappe lach onderdrukken. Dat is nadeel van adhd en details zien die je niet wilt zien. Dan zit je tussen oefeningen door beetje voor je uit te staren. Ligt daar een man voor je neus te steunen en kreunen op zijn rug met tsja.


Oh god. :')
Ik weet nu al waar ik morgen mijn ogen niet vanaf kan houden. :=

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:01

Welkom frost!
Heerlijk he, nieuwe sportkleding kopen. Helpt ook wel dat ze vaak erg flatteus zijn.

En ja, zeker eye candy aanwezig hier. Da's dan weer het voordeel van een drukke sportschool, voor ieder wat wils :Y) Ik begrens mijn gesjans wel een beetje want ik wil niemand van z'n oefeningen afleiden, en zelf ook niet afgeleid worden tijdens m'n oefening.
M'n ogen gaan nooit onder de gordel eigenlijk, maar ik ben bang dat ik daar dankzij Karuna nu ook op ga letten _O-

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:10

Bij ons niet heel veel eye candy, maar de kwaliteit van de eye candy is dan wel weer goed O:) .
Ik moet zeggen dat wat Karuna ziet, ik nog niet heb gezien.. wel een man die een zwart shirtje aan had, waar bij zijn tepels van dat gaas zat :r . Zo oncharmant!!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:11

Hahahah karuna _O-
In mijn sportschool zijn opzich wel wat mannen die er oke uitzien. Maar liever ga ik voor eye candy sporten op mn werk (of gewoon rondlopen en werken) heel veel mannen van mijn leeftijd en iets ouder, en veel ool aardig afgetraind <3 maar bovenal vind ik t werk vooral leuk haha.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:12

Supervixen schreef:
Bij ons niet heel veel eye candy, maar de kwaliteit van de eye candy is dan wel weer goed O:) .
Ik moet zeggen dat wat Karuna ziet, ik nog niet heb gezien.. wel een man die een zwart shirtje aan had, waar bij zijn tepels van dat gaas zat :r . Zo oncharmant!!

Oeps :') zal vast lekker gezeten hebben.

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:24

Bij mij zijn er op de tijdstippen dat ik sport alleen maar ouderen :') Vind het vervelend als het heel druk is dus vermijd die momenten ook maar gewoon, dan maar niet mannen kijken :Y)

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:40

Ach Supervixen, gewoon een lekkere vakantie gehad, die 2 kilo is er zo weer af als je terug valt in je routine :)

Klopt Bambolina, de meeste dan... :D

Karuna _O-

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:48

Ja 's morgens inderdaad veel oudjes. Bij ons ook.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:48

Mijn oma wil ook naar de sportschool. Ze kan nagenoeg niet lopen, zwemt al 1x per week, en wordt nog gebeld over ouderenfitness wat bij ons oktober begint. Ze is bijna 77, dus respect

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 18:46

Op sportschool sport een meneer die is 86 en loopt,erg slecht. Die fietst wat en doet lichte armoefeningen. Echt leuk. Mijn paps van 83 zit op bejaardengym.

Maar ik kijk ook niet beneden de gordel. Train al vanaf mijn 18 e min een lange stop maar heb nog nooit tot paar maanden geleden iets dergelijks gezien. Maar normaal wordt er weinig geluid gemaakt. Ik hoorde een hoop gesteun en gekreun, de matten liggen kleine 2 meter van de beenspierapparaten af waar je bij zit. Ik kijk op en zie een oudere man met een wit kort los broekje tsja. Niet te missen, maar de ellende is daarna valt het makkelijker op. Helaas :')

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:33

Jongens ik ga de komende tijd niet echt meer wat posten maar alleen beetje meelezen, heb het helaas ontzettend druk gekregen met school en sporten zit er ook nog maar weinig in :(

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:13

karuna schreef:
Op sportschool sport een meneer die is 86 en loopt,erg slecht. Die fietst wat en doet lichte armoefeningen. Echt leuk. Mijn paps van 83 zit op bejaardengym.

Maar ik kijk ook niet beneden de gordel. Train al vanaf mijn 18 e min een lange stop maar heb nog nooit tot paar maanden geleden iets dergelijks gezien. Maar normaal wordt er weinig geluid gemaakt. Ik hoorde een hoop gesteun en gekreun, de matten liggen kleine 2 meter van de beenspierapparaten af waar je bij zit. Ik kijk op en zie een oudere man met een wit kort los broekje tsja. Niet te missen, maar de ellende is daarna valt het makkelijker op. Helaas :')


Leuk!! Vind t echt mooi als ouderen toch bezig zijn fitter te worden. Ik blaas altijd wel hard uit met zware gewichten, maar dat helpt echt (zelfs al is het alleen maar mentaal)

Ben echt blij dat ik vanmiddag niet ben wezen fitnessen, had voor het eerst springles met mn jonge paard, en flink aan de bak geweest. Wel fijne les verder gelukkig. Morgenvroeg wel lekker sporten

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:21

Super goed, die oudjes in de sportschool. Heb ik echt respect voor.
Ik zat net een stukje van een super heftige mudrun achtig iets te kijken op tv, met teams. Ze moesten onder andere een menselijke ladder maken en grote boomstam rechtop zetten en weer omgooien om een bruggetje te maken, en daar dan overheen. In éen team zat een vrouw van 57 :o Nog lang niet bejaard natuurlijk, maar op die leeftijd vind ik dat wel echt bikkel.

Supervixen

Berichten: 12828
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 07:12

Bij veel trailruns ligt de leeftijd ook hoog, ik verbaas me nergens meer over.

Gisteravond 50 burpees gedaan *\o/* .