Welke opticien voor lenzen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 15:46

Selina schreef:
Wat ik heb gedaan is m'n sterkte laten meten bij Pearle en daarna dat merk online besteld. Dus eerst een jaartje lenzen van de Pearle gehad, toen die bevielen, ze online besteld. Scheelde bijna de helft per maand.

Wow, 200 euro voor 3 maanden? :wow:


Dit doe ik inderdaad ook. Ik heb Biofinity lenzen die ik eerst via Pearle had en nu bestel ik ze zelf. Een keer per jaar ogen laten meten om te checken of alles goed is :)

Zamora schreef:
En laat je de lenzen ook nog controleren? Dat is het gevaar tegenwoordig dat lenzen zo besteld kunnen worden op internet en mensen de lenzen en ogen niet meer laten controleren.


Tuurlijk, je kan gewoon los voor controle naar de opticien. De lenzen die ik nu online bestel zijn exact dezelfde als die Pearle voor mij inkocht (heb alles nagecheckt op nummer en dikte/zuurstof waarde noem het op). Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Ik kreeg ze van de Pearle zelfs met dit merk op de verpakking mee. Alleen koste mij dat bijna het dubbele.

Ik heb een tijdje Hans Anders lenzen gehad, echter hebben deze mij geen cilinder aangemeten (die ik wel nodig heb) en daardoor heb ik een tijd lang compleet verkeerde lenzen gehad. Geen aanrader.


Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 16:19

Sem_ schreef:
Dat is een goede om te onthouden voor mij. Waar bestellen jullie ze dan? En dan wel dus gewoon laten
controleren om de zoveel maanden?


Ik bestel alles via Lensway, maar wel pas nadat ik weet welke lenzen werden aangemeten en de exacte gegevens (cilinder, zuurstof, grote/dikte van de lens) kloppen met wat er wordt aangeboden door hetzelfde merk bij Lensway. Ik laat alles 1x per jaar controleren bij Pearle, daar heb ik 2 jaar mijn lenzen vandaan gehad en daar kun je ook een losse controle laten doen :) Ik heb vrij 'dure' vloeistof en mijn lenzen kosten mij ongeveer per half jaar 140 euro.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Welke opticien voor lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:23

Ik heb ook altijd controles gehad met lenzen in, omdat ze willen zien hoe de lens op het oog ligt en dergelijke?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Dnies90, ElineGC, EvelienKiss, GoogleAdsense, lauralarissa, lizard, R0SE, RianneH, san4nie, Spike2019, Supervixen en 126 bezoekers