[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:19

In het vorige topic benoemde ik al dat ik weer neig naar paars of blauw haar maar dat mijn vriend dat niet representatief vind. Dit zijn de kleuren die ik bedoel, hoe denken jullie er over?
Mijn eigen fotos kon ik helaas niet meer vinden, die had ik op hyves staan vrees ik.. maar ik heb beide kleuren dus rond mn 16e tot 18e gehad en ze stonden me wel;

Paars;
Afbeelding

Afbeelding

Blauw;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb alleen wel geen krullend haar, dit ben ik met grijs wat slechts 2 wasbeurten echt mooi was gebleven..

Afbeelding

En dit ben ik met rood;

Afbeelding


Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:43

Maar ik ben dus wel zelfstandig ondernemer en ook geen tiener meer (bijna 27).

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 16:17

Ik heb mn haar inderdaad meerdere keren ontkleurt. Ik weet nog van 10 jaar geleden dat mn haar ook ontkleurt werd om het paars te krijgen. Het zwart/ blauw had ik daarna en dat kon daar dan wel weer overheen/ daarvoor hoefde het niet ontkleurt te worden.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 17:39

Heeeeel anders, echt poppenhaar nu! Hoe zit het als je het zelf doet? Ik weet niet of ik de combi van blond en pastel echt mooi vind, denk dat helemaal pastel meer mijn voorkeur zou hebben.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:20

Dit past beter bij je dan die knal-kleuren! :oo
Chic hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:37

Welke paarse verf raden jullie aan of juist af? De laatste keer dat ik paars was is alweer 10 jaar terug dus geen idee wat ik daarvoor precies gebruikte toen..

Ik wil deze kleur;

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:27

Ik heb net gisteren mijn grijs van Maria Nila opgemaakt en zit nu dus heel hard te twijfelen wat ik ga doen als ik weer blond wordt.

Ik heb 4 opties;

1. Ik blijf bij het chemische en ga voor paars haar.
2. Ik blijf bij het chemische en ga voor zwart/ blauw haar.
3. Ik ga terug naar de henna bruin.
4. Ik ga terug naar de henna rood.

De voors en tegens zijn ook niet zoveel..

Voor:
- ik ben nu ontkleurd dus kan nu experimenteren met donkere kleurtjes.
- voordeel van henna is dat ik uitgroei kan bijwerken wanneer ik wil.

Tegen:
- als ik chemisch ga verven moet ik wel weer minimaal 8 weken wachten tot ik het weer met henna kan behandelen. Dus ook minimaal 8 weken aan uitgroei niet bijwerken.
- ik ken de verfmerken en kwaliteiten niet meer na 10 jaar henna.


Ik weet van geen enkele kleur hoe het gaat pakken op mijn haar nu mijn haar zo kapot ontkleurt is (al vonden 2 kapsalons het nog wel meevallen, hooguit de puntjes er weer eens af was het advies).

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:24

Ik ben er uit!
Ik ga eerst voor paars voor ik terug naar de henna ga, henna kan altijd nog, paars niet meer! Ik ga echt spijt krijgen als ik het niet probeer..

Welke merken verf zijn aan te raden om het thuis mee te verven? Gewoon bij de kruidvat oid te koop dus?

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:04

Jij wisselt ook vaak van kleur!!
Ik heb nu paars gehaald! Ben heel benieuwd hoe dat gaat pakken!! :D

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:08

Verf jij je wenkbrauwen ook mee? Ik kan me herinneren dat ik dat 10 jaar geleden wel deed, twijfel om dat nu ook weer te doen of niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:18

Maar wel verven dus, dan neem ik die ook weer mee! :D
Ik doe/ deed mijn wenkbrauwen altijd zelf haha, kan het zelf het beste! :')

Ik twijfel om nu of morgenochtend mn haar te gaan kleuren, maar ik heb het net gewassen (was echt nodig na een klus-dag) en het moet droog zijn voor de verf. Dus ik denk dat ik wacht tot morgen, dan kan ik ook een betere voor en na-foto maken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 13:56

Before (en net wakker) and after! :D

Wel mobiel foto's, geen zin om de studio klaar te maken dit keer :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Het bleef maar bloeden en nog steeds was het water niet helder, maar na een uur douchen was ik het zat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:18

Wauw Namira wat heb jij mooie haren!! :+:

@ Kenyada, zijn dat van die kleurwashingen? Als het die zijn kleuren ze volgens mij wel goed op (wit)blond haar, geen idee hoe lang het blijft zitten echter haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:22

@ Cinnepin, thanks!! :D
Mn dochter vind het ook mooi, mn vriend schrok ervan hoe paars het is, hij vind het niet mooi :n

Maar hey, ik match nu perfect bij onze eetkamer-stoelen, precies dezelfde kleur! :))

Deze foto geeft de kleur het beste weer haha, alleen zit daar over mn haar precies een schaduw :')
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-08-17 15:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:24

Gaaf!! Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt, je haar lijkt me wel licht genoeg als ik het zo zie!

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:56

Spannend!! Ik vind dit er net uit zien als zilvershampoo haha :D

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:19

Ik denk inderdaad dat langer laten zitten een egaler resultaat zal geven. Die stukken die blauw zijn zijn wel echt een mooie kleur blauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:33

Syoss trendy violet, nu 1+1 gratis bij de kruidvat en ik had 2 pakjes nodig voor mijn haarlengte.

Ik heb gelijk nog 6 pakjes nabesteld, zodat ik nog 3 keer kan bijkleuren voor deze actieprijs haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:13

Kenyada, hoe houdt de kleur bij jou?
Mijn dochtertje (blond haar) wilde een keer blauw haar maar het heeft alleen op de zongebleekte stukken gepakt, dus nu heeft ze lichtblauw gestreept haar, en dan had ik het al 30 minuten laten zitten :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-17 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:55

Ik ben benieuwd naar het blauwe! Welke kleur/ verf heb je? Ga je ons ook een voor en na foto showen? :D

Hoe staat lang haar jou Frummels? Kort staat je prachtig!

Mijn haar is inmiddels een flink stuk korter, alles wat kapot gebleekt was is er af! :D
Morgen of overmorgen nog weer in de verf, het pastel van het gebleekte vind ik erg leuk maar nu komen er ook weer blonde plukken doorheen wat ik dan weer niet leuk vind :+

Dochterlief zit nu voor de 2e dag in de blauwe festival colors van de action. Gisteren een half uur wat amper effect had, dus nu heb ik dubbele hoeveelheid gedaan, weer in droog haar gedaan, plastic folie er overheen en nu even netflixen haha, pas na minimaal een uur gaat ze het maar uitspoelen! :Y)

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:04

Even naar de winkel of kapper nieuwe bleek halen? :Y)

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:59

Hoe zie je eruit zonder pony? Als je hem weg vlecht o.i.d.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:29

Ik zou het gewoon mengen, zolang het zelfde merk is zal je feen chemische reactie krijgen verwacht ik. 2 pakjes van de zelfde kleur reageert tenslotte ook niet op elkaar.

Balayage is trouwens ook 2 kleuren gemengt in de overgang.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:00

Henna is geweldig, maar je moet het niet willen ontkleuren of chemisch verfen want henna krijg je er niet eenvoudig uit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:16

Henna rood;
Afbeelding

Henna auburn links (ontkleurd rechts);
Afbeelding

Henna bruin is er ook, maar ik hou juist wel vsn dat rode kastanje achtige van henna.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, BeFunny, Galaika, Geerten, Plus_en_Min, SentiBot, Solleke_Noah, WendyShet, xPabloBokt, YandexBot en 87 bezoekers