Bewust 1 kind, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:50

Hier eentje, inmiddels bijna 18 jaar. Is officieel van een tweeling, maar de ander had al vroegtijdig het "nest verlaten". We hebben het ook bewust bij eentje gelaten en hebben daar nog nooit spijt van gehad. Buiten het feit dat ik geen moeder meer zou kunnen worden (al vanaf mijn 37e in de vervroegde overgang en manlief is een je-weet-wel-kater), zou ik op deze leeftijd geen eens kinderen meer willen, want ik vind mezelf veel te oud daarvoor. Wel zou ik het leuk vinden om oma te worden, ondanks dat iedereen om mij heen roept dat ik daar nog veel "te jong" voor ben. Leuk man, dan word ik een Oma Fladder! :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.



Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:57

Polly schreef:
Hier ook bewust 1 kindje. Makkelijke zwangerschap en bevalling gehad maar al tijdens de zwangerschap wisten we dat we er maar 1 wilden. We genieten enorm en het enige waar ik een beetje tegenaan liep is de vraag "wanneer komt de volgende?"

Die vraag hebben wij ook zo vaak gekregen. Om moe van te worden... Alsof één géén is, terwijl die ook voor twee kan tellen. :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, F_inley, Ginny135, GoogleAdsense, Marlou91, saphire, Winged, YandexBot en 95 bezoekers