Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:16

Oh dat is helemaal handig zeg! Zo hip is t bij mijn sportschool niet.

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:25

Hier ook een sportschoolganger.
Ik train ongeveer 6 keer per week (als ik tijd heb naast mijn paard natuurlijk haha :o ). Ik doe alleen maar krachttraining en heb ook een aangepast voedingsschema.

Probeer in het begin vaste dagen in te plannen, ik train altijd alleen zodat ik niet 'vast zit' aan andere mensen en gewoon mijn eigen ding kan doen. Anders krijg je als snel dat je niet heen gaat als je medesportgenoot ook niet gaat.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 11:27

Ik mik op de maandag, woensdag en vrijdag maar mocht ik een dag niet kunnen dan halen we die een andere avond in. Mijn vriend heeft wel de neiging om niet te gaan als ik ook niet kan en andersom ben ik 's avonds afhankelijk van hem omdat ik zelf geen auto heb en hij wel. Het is niet een heel fijn stuk om 's avonds in je eentje te fietsen, maar 's ochtends en overdag -bijvoorbeeld in het weekend of op vrije dagen- kan ik wel in mijn eentje als vriendlief een keer niet kan.
Ook kan ik eventueel met een collega meerijden als het moet.

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:30

Jolien87 schreef:
Ik mik op de maandag, woensdag en vrijdag maar mocht ik een dag niet kunnen dan halen we die een andere avond in. Mijn vriend heeft wel de neiging om niet te gaan als ik ook niet kan en andersom ben ik 's avonds afhankelijk van hem omdat ik zelf geen auto heb en hij wel. Het is niet een heel fijn stuk om 's avonds in je eentje te fietsen, maar 's ochtends en overdag -bijvoorbeeld in het weekend of op vrije dagen- kan ik wel in mijn eentje als vriendlief een keer niet kan.
Ook kan ik eventueel met een collega meerijden als het moet.


Ja dat is vervelend om dan in je eentje te moeten fietsen... Fijn dat je met een collega dan evt. mee kan rijden! Door vaste dagen in te plannen neem je het ook op in je ritme. Je moet er in het begin (meestal) wel inkomen en pas na 2 á 3 week wordt het echt 'leuk' haha *\o/*

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:51

Wat leuk dat je naar de sportschool gaat! En heel erg leuk dat er mensen trainen die je kent. Dat vind ik zelf het leukste aan de sportschool, dat je na een tijdje de vaste mensen leert kennen :D

Mijn vriend en ik trainen altijd samen bij een leuke gym hier om de hoek van ons huis.
Eerst gingen wij 5 a 6 keer per week meteen uit mijn werk (alleen krachttraining). Helaas heb ik sinds een week of 7 een vrij ernstige rugblessure waardoor ik praktisch niks meer kan en mag, zelfs geen cardio. Voor mij blijft het voorlopig bij 1x per week bij de fysio een behandeling en "trainen" (hele lichte coördinatie oefeningen, zoals linkerbeen omhoog en rechterarm omhoog). Moet toegeven dat dit me erg zwaar valt en ik kan mijn energie nu heel moeilijk kwijt. Maar ik moet geduld hebben :)

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 07:53

Foundtheone schreef:
Jolien87 schreef:
Ik mik op de maandag, woensdag en vrijdag maar mocht ik een dag niet kunnen dan halen we die een andere avond in. Mijn vriend heeft wel de neiging om niet te gaan als ik ook niet kan en andersom ben ik 's avonds afhankelijk van hem omdat ik zelf geen auto heb en hij wel. Het is niet een heel fijn stuk om 's avonds in je eentje te fietsen, maar 's ochtends en overdag -bijvoorbeeld in het weekend of op vrije dagen- kan ik wel in mijn eentje als vriendlief een keer niet kan.
Ook kan ik eventueel met een collega meerijden als het moet.


Ja dat is vervelend om dan in je eentje te moeten fietsen... Fijn dat je met een collega dan evt. mee kan rijden! Door vaste dagen in te plannen neem je het ook op in je ritme. Je moet er in het begin (meestal) wel inkomen en pas na 2 á 3 week wordt het echt 'leuk' haha *\o/*


Ik moet nog weleens 's avonds werken (onderwijs) dus het zal vast voorkomen dat ik niet altijd kan, maar ik houd inderdaad van regelmaat. En ik vind het nu al leuk, kun je nagaan. :D

Frummels schreef:
Wat leuk dat je naar de sportschool gaat! En heel erg leuk dat er mensen trainen die je kent. Dat vind ik zelf het leukste aan de sportschool, dat je na een tijdje de vaste mensen leert kennen :D

Mijn vriend en ik trainen altijd samen bij een leuke gym hier om de hoek van ons huis.
Eerst gingen wij 5 a 6 keer per week meteen uit mijn werk (alleen krachttraining). Helaas heb ik sinds een week of 7 een vrij ernstige rugblessure waardoor ik praktisch niks meer kan en mag, zelfs geen cardio. Voor mij blijft het voorlopig bij 1x per week bij de fysio een behandeling en "trainen" (hele lichte coördinatie oefeningen, zoals linkerbeen omhoog en rechterarm omhoog). Moet toegeven dat dit me erg zwaar valt en ik kan mijn energie nu heel moeilijk kwijt. Maar ik moet geduld hebben :)


He bah, wat naar dat het zo gelopen is voor je. Heb je enig idee hoe lang je daar last van gaat hebben? Veel sterkte!

Ik heb gisteren de dood in de ogen gekeken, althans, zo voelde het.
Ik ben weer begonnen met een kwartier fietsen, ik merk dat ik dat een heel fijne warming-up vind.
Daarna weer een half uur beatbelly, vrijdag was er een invaller maar dit keer hadden we de 'echte' instructeur, allemachtig wat was dat heftig. Maar wel lekker. :D Vrijdag had ik met de plank challenge 38 seconden en gisteravond 45 seconden.
Aansluitend ben ik een half uur Xcore gaan doen, dat is met zo'n schudkoker. Ik was wel benieuwd of dat wat was en nou, dat was me wel degelijk wat. Dat is echt flink aanpoten zeg! En tot overmaat van ramp gingen we ook nog eens mountain climbers doen. :roll:
Enfin, op het moment dat ik dacht 'nu ga ik echt onderuit' waren we klaar, wat een timing. :o
Tot slot heb ik nog 18 minuten gefietst en toen zat het er weer op.

We zouden eigenlijk morgen een intake hebben met een fitnesscoach maar ik bleek toch niet te kunnen dus dat is verschoven naar vrijdag. Dan wil ik de boel meten.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:26

Jolien87 schreef:
He bah, wat naar dat het zo gelopen is voor je. Heb je enig idee hoe lang je daar last van gaat hebben? Veel sterkte!

Ik heb gisteren de dood in de ogen gekeken, althans, zo voelde het.
Ik ben weer begonnen met een kwartier fietsen, ik merk dat ik dat een heel fijne warming-up vind.
Daarna weer een half uur beatbelly, vrijdag was er een invaller maar dit keer hadden we de 'echte' instructeur, allemachtig wat was dat heftig. Maar wel lekker. :D Vrijdag had ik met de plank challenge 38 seconden en gisteravond 45 seconden.
Aansluitend ben ik een half uur Xcore gaan doen, dat is met zo'n schudkoker. Ik was wel benieuwd of dat wat was en nou, dat was me wel degelijk wat. Dat is echt flink aanpoten zeg! En tot overmaat van ramp gingen we ook nog eens mountain climbers doen. :roll:
Enfin, op het moment dat ik dacht 'nu ga ik echt onderuit' waren we klaar, wat een timing. :o
Tot slot heb ik nog 18 minuten gefietst en toen zat het er weer op.

We zouden eigenlijk morgen een intake hebben met een fitnesscoach maar ik bleek toch niet te kunnen dus dat is verschoven naar vrijdag. Dan wil ik de boel meten.


Dankjewel. Ik heb geen idee, maar in elk geval nog wel een paar maanden tot een half jaar..
Haha, dat is heerlijk he als de workout heftig was. Vind dat zo een fijn gevoel altijd :D
Xcore heb ik thuis nog een setje van liggen met dvd. Maar die gebruik ik nu dus helaas even niet meer.
Klinkt als een fijne training die je hebt gehad!

Missy_

Berichten: 1789
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Delft

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:09

Mag ik me hier ook melden? :D Ben sinds januari lid van de sportschool en ga zo'n 2/3 keer per week. In het begin heb ik veel met m'n vriend samen getraind maar de ervaring leert dat we allebei op andere tijdstippen gaan en alleen trainen vind ik ook wel prima haha! Ik merk alleen dat ik een beetje vastzit in mijn trainingsroutine dus ik ga morgen uit mijn comfortzone en stap op een van de instructeurs af om te vragen of ze me kunnen helpen :) Mede omdat ik vorige week een vakantie gepland heb en als ik zo doorga, merk ik toch geen veranderingen

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-17 22:34

Vanavond hebben we onze intake gehad, hierbij hebben we ook direct een meting laten doen.
Ik ga gewoon maar de harde feiten op tafel gooien zodat ik hopelijk over een tijd de vooruitgang kan laten zien.
Ik ben 165 cm, weeg 94.2 kg en heb een vetpercentage van 49.1%. Slik! Maar oké, daar ga ik nu aan werken.
We hebben een trainingsschema gekregen voor allerhande krachtapparaten en die zijn we ook allemaal langs gegaan dus hier gaan we allebei mee aan de slag om de spieren te trainen. Het trainingsschema wordt afgesloten met 20 minuten fietsen op hoge intensiteit voor de vetverbranding.
Omdat ik vooral veel vet moet gaan verbranden is het des te mooier als ik ook groepslessen als Zumba en Xcore meepak dus ik heb het advies gekregen om 1x per week krachttraining volgens het schema met de apparaten te doen en 2x per week een cardio groepsles. Indien mogelijk nog op een 4e dag krachttraining maar 3 dagen p. week is ook een goede start.
Over 3 weken hebben we een tussenevaluatie om te kijken hoe het bevalt. Daarna gaan we 3 weken op vakantie en ik overweeg serieus om mijn fitness hoepel mee te nemen omdat ik anders bang ben dat het werk van de komende weken voor niets zal zijn.

Na de intake heb ik nog 45 minuten zumba gedaan, dat was pittig maar lekker!
Maandag gaan we weer. :D

Ik heb in grote lijnen het volgende in gedachte:

Maandag: 15 minuten fietsen, 30 minuten groepsles beat belly, 30 minuten groepsles xcore (dat is met een verzwaarde schudkoker.)

Woensdag: krachttraining met apparaten met tot slot 20 minuten fietsen met hoge intensiteit.

Vrijdag: 15 minuten fietsen, 30 minuten beat belly en 60 minuten zumba.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 30-06-17 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 22:39

Waar je nu staat doet er niet zoveel toe, zolang jij maar je doel gaat halen! En dat kan je! Denk inderdaad dat dat schema goed klinkt en dat ze weten wat ze je vertellen. Je motivatie is niks mis mee, dus: keep up the good work!

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 23:20

Stoer dat je alles open en bloot op internet hebt gezet, hopelijk lees je het over een paar maanden terug en kun je het jezelf niet meer voorstellen! :) Go for it!

Hebben jullie op de sportschool ook vanaf komende week de nieuwe releases van de groepslessen? Dat maakt het makkelijker om in te stappen. Voor iedereen zijn de nummer en oefeningen weer in een nieuwe volgorde. Kom je wat makkelijk mee met de rest!

Laurievc

Berichten: 4415
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 08:39

Succes Jolien! De motivatie zit zo te zien al helemaal goed en dat is al veel :)

denbine
Berichten: 1308
Geregistreerd: 01-02-07

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 08:46

Succes Jolien! Dapper van je, dat je je zo bloot geeft !

Maar waar een wil is ......
ik kwam van bijna dezelfde cijfers als die van jou en zat flink in de kreukels.
Inmiddels een is er 20% van Mn vetpercentage af en fysiek voel ik me erg goed.
En het belangrijkst .... ik heb plezier in het sporten!
Succes!

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:24

Goed bezig TS :D
Maar wat betreft je salsa les en niet direct alles kunnen volgen, dat zou bij andere 'dans' lessen ook zo zijn. Ik doe zelf Bodyjam en aan nieuwe deelnemers wordt altijd gezegd om 3x mee te doen, dan kun je al lekker meekomen en wordt het dus ook zwaarder en dan kun je ook bepalen of je het leuk vindt. Helaas haken de meesten af omdat ze vinden dat ze er niks van bakken, da's jammer.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:46

Goed bezig Jolien
Heb je ook naar je voeding laten kijken?

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 11:14

Bedankt voor jullie positieve reacties, dat motiveert ook. :j
Je kunt duidelijk aan me zien dat er wel kilo's vanaf moeten dus dan maar direct de harde cijfers neerzetten.

Yesterday, dinsdag is de sneak preview. Ik denk niet dat ik op die avond zelf ga want schijnbaar is het op dat soort avonden heel druk omdat het gratis is voor introducés. Maar ik denk dat het inderdaad enorm scheelt als ik gevoelsmatig minder een flater sla dan de rest. :=

denbine, wat goed van je zeg! Mag ik vragen hoe lang je daarmee bezig bent geweest?

Kinke, de salsa les van vorige week was eenmalig. Normaal gesproken is er op dat tijdstip zumba maar die avond was er een thema avond en omdat ik toch íets wilde doen heb ik maar aan die les mee gedaan. De zumba les van gisteravond was ook pittig maar ik vond die routines makkelijker om op te pakken dan die van de salsa lessen.

Poiuytrewq, dat is het hele punt. Ik weet heel goed waar een gezond en verantwoord eetpatroon aan moet voldoen maar het ontbreekt mij aan discipline. Toch merk ik, nu ik naar de sportschool ga, dat ik automatisch weer gezonder eet. Ik vind het namelijk zonde van al het sporten als ik wel ongezond blijf eten.

Mijn overgewicht is ook een probleem van de laatste jaren. Voorheen was ik altijd heel slank maar door verschillende factoren heb ik mijn gezondheid min of meer in de steek gelaten. Het zijn niet heel dramatische dingen die zijn gebeurd, maar vooral stress en het gebrek aan het vinden van een vaste baan. Hierdoor heb ik een jaar 's nachts in de productie gewerkt, dit waren erg onregelmatige tijden wat al niet goed was voor mijn eetpatroon, maar ik heb ook tegen een burn-out aangezeten. Hierdoor ben ik halsoverkop naar mijn vriend in Almere verhuisd, achteraf een goede keuze maar ook dit leverde de nodige spanning en slapeloze nachten op. Na een paar maanden kreeg ik uiteindelijk toch mijn droombaan als leerkracht met een vaste aanstelling maar ook dit was in het begin heel erg wennen en stressen. Tussendoor heb ik verschillende pogingen gewaagd om weer af te vallen en de ene poging was succesvoller dan de andere maar telkens weer raakte de slob erin na een maand of 2 bij gebrek aan zelfdiscipline.

denbine
Berichten: 1308
Geregistreerd: 01-02-07

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 12:44

Ik train nu anderhalf jaar, het eerste jaar alleen maar bezig met weer "leren en durven bewegen". Opnieuw Mn lichaam durven belasten, coördinatie, balans en spierkracht opbouwen. Sinds begin dit jaar ook naar voeding gekeken en afvallen.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 12:53

denbine schreef:
Ik train nu anderhalf jaar, het eerste jaar alleen maar bezig met weer "leren en durven bewegen". Opnieuw Mn lichaam durven belasten, coördinatie, balans en spierkracht opbouwen. Sinds begin dit jaar ook naar voeding gekeken en afvallen.


Wil je vertellen hoe het kwam dat je het daar zo moeilijk mee had? Dit mag ook via pb hoor. :)
Desondanks vind ik het knap dat je toch hebt doorgezet en nu al zover bent gekomen. Ik hoop over een tijd ook zulke goede berichten te kunnen plaatsen.

Één van de dingen die mij tegenhielden om naar de sportschool te gaan was dat ik bang was voor bodyshaming, maar los van het feit dat ik mensen heb gezien die nog veel meer werk te verzetten hebben dan ik, merk ik dat iedereen daar in zijn waarde wordt gelaten. Er heerst een heel ontspannen sfeer en de paar keren dat ik er nu ben geweest heb ik me geen moment gegeneerd.

denbine
Berichten: 1308
Geregistreerd: 01-02-07

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:19

pb komt eraan ;)

Het stuk schaamte ken ik inderdaad. Ook omdat in fysiek aardig wat mankeer(de).
doordat ik lang in een sportschool werkzaam ven geweest, weet ik ook dat iedereen een eigen verhaal heeft.
Ook denk ik dat bij een goede sportschool/ healthclub je snel merkt dat dat gevoel minder word en weggaat.

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:32

Hier ook een sportschoolganger :D . Ik heb mijn plekje daar wel gevonden en voel me er fijn. Ik ga minimaal 2x per week (donderdag en een dag in het weekend) samen met mijn beste vriendin. Deze week ben ik 5x gegaan, volgende week worden het er 2 of 3. Het verschilt dus erg haha.

Heel veel plezier en sportse!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 16:01

Ben trots op je! Je bent de drempel over en dat is echt al heel knap :):)

Supervixen

Berichten: 12820
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 16:49

Ik ben nu twee maanden bij de sportschool hier in de buurt. Ik was al 3 jaar fanatiek aan het hardlopen naast het paardrijden. Twee maanden geleden heb ik mijn paard verkocht en in plaats daarvan ga ik dus naar de sportschool. Ik ga in oktober mijn tweede halve marathon lopen en ik heb me ingeschreven voor de spartan run, een obstacle run van 13km. Daarvoor wil ik wat meer spierkracht hebben en minder vet. In de sportschool heeft een hardlooptrainer een schema voor krachttraining voor me gemaakt. Volgende week gaan we kijken of ik al meer spieren heb opgebouwd en ik heb dan ook een hardlooptest. Spannend! Ik ben heel benieuwd of mijn vetpercentage al wat omlaag is gegaan.
Ik ga drie a vier keer per week en ik loop nog drie keer per week hard.

Ik ben trouwens ook leerkracht jolien, dus weet wat voor stress je daarvan hebt.

Wieldop
Berichten: 942
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:46

Sinds vorig week dinsdag ben ik ingeschreven bij de sportschool. De lessen zijn erg druk. Maar ik ga in eerste instantie om lekker te fitnessen twee keer in de week, want ik heb totaal geen conditie. Ik heb ook last van astma waardoor cardio mij slecht af gaat. Kracht gaat gelukkig wel heel goed. Ik merk wel dat ik moet wennen aan mijn houding op zo'n apparaat. Sommige spieren heb ik nog nooit gebruikt. As zondag krijg ik een meting. Ik ben zeer benieuwd. Sinds dinsdag ben ik anderhalve kilo aangekomen dus dat is minder

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:02

Ben ook een goed half jaar naar de sportschool gegaan, in combinatie met zwemmen. Dat was met het idee om een beetje sterker te worden en terug wat strakker (minimaal hoor, ben nooit dik geweest maar er zat hier en daar wel een vetje te veel nadat ik een jaar in het buitenland had gewoond en gewerkt). Het was effectief, maar ik ben uiteindelijk gestopt omdat ik het vreselijk saai vond en op een gegeven moment alsnog breed werd, maar dan van de spieropbouw. Vond dat zo ontzettend lelijk. := :')

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 21:33

denbine, des te knapper vind ik het van je dat je, je grenzen zo hebt verlegd! Dat inspireert mij enorm. +:)+

Unique6, bedankt voor je reactie. :) Lekker dat je het met een vriendin kunt doen, ik merk dat het ook absoluut werkt om samen te gaan. Je voelt toch ergens de drang om niemand teleur te stellen terwijl je uiteindelijk toch voor jezelf gaat.

Dreamy, wat lief dat je dat zegt. Dankjewel! <3

Supervixen *leerkracht-boks*! Je hebt prachtige doelen voor ogen, ik hoop dat het je gaat lukken! Wil je me/ons hier op de hoogte houden? Momenteel is 2 trappen op naar zolder met de wasmand al een obstacle run voor mij dus ik heb altijd diep respect voor mensen die aan dat soort dingen meedoen. :o

Wieldop, ik heb altijd geleerd om niet te kort achter mekaar te meten/wegen omdat je gewicht door verschillende factoren kan schommelen. Hooguit 1x per week geeft een beter beeld.
Heb je het wel naar je zin ondanks de drukte?

Bunn, dat hele gespierde hoeft van mij oog niet. := Wat ik bij vrouwen altijd wel mooi vind is bijvoorbeeld zo'n buikspier-gootje in het midden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wij hebben ook een tijd baantjes getrokken in het zwembad maar daar was het zo druk dat je naar iedere baan eerst een tijd moest wachten voor je weer kon zwemmen, dus dat schoot voor geen meter op.

Ik ben vanavond begonnen met 5 minuten op de crosstrainer en 5 minuten fietsen om op te warmen, daarna 30 minuten beat belly, vervolgens 30 minuten Xcore en tot slot 20 minuten op hoge intensiteit gefietst.
Stond ik vorige week naar mijn gevoel nog met 1 been in het graf na de Xcore workout, ben ik vanavond helemaal tot het gaatje gegaan en ik had het gevoel dat ik vloog! Hij ging echt zó lekker. Ik denk dat het al enorm scheelde dat ik nu de choreografie al wel min of meer kende dus ik wist wat er komen ging, maar ik had nu hooguit bij de cooling down het gevoel dat mijn oren wat dichtzaten, terwijl ik vorige week al na 10 minuten suizende oren had. Wat is dat een heerlijk gevoel zeg, om zo voluit te gaan!

Morgenavond is de release van het nieuwe kwartaal dus dan ga ik een keertje extra. Ik ga dan vanuit mijn werk eerst een half uurtje cardio op de apparaten doen en dan een half uur zumba. Ik had ook graag aan de release van Xcore mee willen doen maar zumba is van 18.30 tot 19.00 en een uur later begint Xcore pas. Dan ben ik wel heel laat thuis en dan moet ik nog eten dus dat gaat hem helaas niet worden.
Woensdag voor het eerst krachttraining met de apparaten, dat vind ik wel heel spannend hoor, want ik weet natuurlijk het schema nog niet uit mijn hoofd dus dan loop ik daar met mijn papiertje. :') Enfin, zo is iedereen begonnen.

Nu lekker douchen en dan heerlijk slapen!