Aandoeningen of ziektes die je verbaasde?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rosebud

Berichten: 2008
Geregistreerd: 26-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:54

Lienepien95 schreef:
Mijn vader heeft een aandoening die lijkt op de tweede. Zodra hij valt breekt hij altijd iets en vaak wel meer dan 1 bot. Is nog een specifieke vorm die maar 12 mensen ter wereld hebben..


Je hebt inderdaad type A en B. Er is ook een variant die bijna niet met het leven verenigbaar is, of dat de kinderen niet oud worden. Omdat ze dan al wat breken zonder er echt wat voor te doen. Ik heb dit vorig jaar op school gehad. Zou het even moeten opzoeken om de theorie exact goed te vertellen. Bij interesse daarvoor roepen jullie maar.


Rosebud

Berichten: 2008
Geregistreerd: 26-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 22:58

Cayenne schreef:
Mijn man heeft een vorm van epilepsie waarbij tijdens iedere aanval zijn hart stopt.
Ik had er nog nooit eerder van gehoord en kan er ook niets over online vinden. Hij kan toch niet de enige zijn? Ook de artsen staan nog steeds voor een raadsel.


Wat apart, daar heb ik ook nog nooit van gehoord! Wat doen jullie dan als hij zo'n aanval heeft, als ik vragen mag. Hopelijk heeft hij het niet vaak. :(:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Blijgeestig, ellen05, Floko, Kaatastrof, Kayleigh__, kosseh, Lietje_1991, LoveGlove, Malenka, Nanu, pol013, Swift, vikawiek en 142 bezoekers