Naar de sportschool!

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:56

Ik ga ook :) Tegenwoordig 3 x per week en dan doe ik voornamelijk kracht, fullbody schema welke ik steeds zelf een beetje aanpas zodat er afwisseling in blijft.

Ooi t begon ik met 1x in de week, dat werd 2x en nu dus 3 x. Ik zou als ik jou was beginnen met minstens 2x..eigenlijk zelfs gewoon gelijk 3x als je de tijd hebt. en dan niet 3 dgn achter elkaar natuurlijk.

Ik durfde in het begin niet zo goed tussen de mannen in het kracht gedeelte te gaan zitten..maar dat gaat vanzelf over en nu valt het me niet eens meer op.

of de instructeurs van de sportschool heb je vaak niet zo veel aan. Als je echt iemand wilt hebben die je op weg helpt, betaal dan iets meer voor een personal trainer die je zelf uitzoekt. Kijkt op hun website, lees ervaringen van klanten enz. Heb ik ook gedaan en heb een super fijn schema gekregen en heel duidelijke uitleg.

Succes in elk geval en hopelijk ga je het net zo leuk vinden als ik tegenwoordig!

Blabla1980

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:52

ligt heel erg aan je sportschool. Bij ons zit er wel een introductie door een pt bij. Die maakt je dan een beetje wegwijs. Weet niet zeker of je ook een schema krijgt van hun.

Op internet vind je vaak goede schema's om mee te beginnen. Zoek maar eens op fullbody vrouw.
Niet focussen op alleen benen en billen :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie