Naar de sportschool!

Moderators: Shanna, Princesj, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Hanmar, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

spottedponie

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:40

Ik heb ook al dik een jaar een abbo op de sportschool, en nog een dure ook. Destijds met een vriendin begonnen maar die haakte al vrij snel af, zij was ook erg competitief terwijl ik dat niet ben, dus dat liep ook niet lekker...

Ik moet eigenlijk ook weer gewoon 2x per maand gaan, om gewicht te verliezen en conditie op te bouwen, maar het ontbreekt me aan tijd (of planning en me daar aan houden)

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:40

Hoi, mag ik hier een beetje mee komen kletsen?
Ben lang (nog) niet zo fanatiek als jullie, maar moet echt meer naar de sportschool, wil behoorlijk wat kilo's kwijt maar ben nog zoekende hoe ik dat ga doen... Misschien werkt het voor mij wel goed om met een paar fanatiekelingen mee te kletsen :o
Heb inmiddels een schema met krachtoefeningen van mijn trainer gehad, maar zo lastig om met regelmaat te gaan door druk leven (en verkeerde prioriteiten natuurlijk) dus ik ga nog geen steek vooruit -O-

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie