Vraag mbt borstvoeding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Vraag mbt borstvoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 06:24

Hoi bokkers,

Zoals de titel al aangeeft heb ik een vraag over borstvoeding.

Mijn zoontje is inmiddels uitgegroeid op een knappe en vooral sterke jongen van inmiddels 6 maanden oud. Dit volledig op de BV. Nooit geen problemen gehad met voeden, aanleggen etc.

Tot een paar weken geleden.

Nu hij zijn handen al een tijdje ontdekt heeft krabt, knijpt en draait hij ermee op mijn borst met als resultaat dat ik er inmiddels zwaar mishandeld uit zie met blauwe plekken en krassen van het krabben.

Nu zeg ik iedere keer "au!" Als hij knijpt en dan laat hij meteen los, maar vervolgens gaat hij daarna vrolijk door.

Ik heb hem al spulletjes in handen gegeven, zelf zn handje vastgehouden, mijn pink in zijn hand gegeven, verschillende voedingshoudingen maar niks helpt. Hij wil perse in mijn tiet knijpen.
Ik heb voldoende voeding wat ook snel toeschiet .
Het enige wat effectief werjt is om sokjes rond zijn handjes te doen, maar dat vind hij dan weer minder fijn

Iemand tips of ideeen?

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.


czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Re: Vraag mbt borstvoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 07:06

Dat zou je inderdaad denken goof . Maar als ik zijn hand vast hou word hij woest.
Het is ook alleen de bovenste hand die zo klauwt .
Tussen het knijpen door aait hij. Het geeft hem rust.

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.

czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Re: Vraag mbt borstvoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 09:07

Goede tip van die ketting die ga ik in elk geval proberen.
Hij is zeker 6 maanden en heeft niks te vertellen, maar dat beseft hij helaas nog niet. hij moet nog veel leren. Doet hij ook al met succes zoals bij au meteen loslaten alleen dat geheugen is een puntje :-D

Dat bijten probeert hij ook stiekem maar door juist dichter aan te leggen stopte dat meteen.

Dichtere kleding heb ik bijna altijd ivm ook regelmatig openbaar voeden en nog 2 loslopende kinderen met vriendjes en vriendinnetjes.

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.


czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Re: Vraag mbt borstvoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 22:34

Nou britta31 daar dreig ik weleens mee hoor haha. Nee ik ben niet zo'n "ten koste van alles" borstvoedingsmiep. Maar het gaat gewoon verder prima en makkelijk.
Nooit geen gezeur van geen flesje bij of ergens vragen om water te warmen. En het grootste voordeel is het krampvrij zijn en geen dure voedingen.
Dus wanneer niet nodig stap ik niet over.

Ik heb de ketting geprobeert. Had dan geen voedingsketting, maar wel van het zelfde type een speenkoort waar meteen zijn knuffeltje aan hangt.
En warempel speelt ,trekt en knijpt hij nu met de kralen. Hopelijk blijft dit zo. Dus morgen meteen even een ketting bestellen.

Meneertje is wel vrij hardleers. Loskoppelen zorgt nu alleen voor veel frustratie. Dan werkt au beter, alleen vergeet hij het vaak.
van nee schrikt hij echt. Dan rilt hij helemaal en gaat huilen. Arm ventje.

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmmyAJ, Googlebot, IASCrawler, jojoleinee, Love_Rosie, Pytje en 168 bezoekers