Als je kind niet meer wil leven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:54

Wat een heftig verhaal. Ik kan me slechts een voorstelling maken van waar jij als moeder doorheen moet gaan. Die draai om zijn oren lijkt een goed plan, maar kan me zo goed voorstellen dat je dat niet durft uit angst dat je hem dan een zetje geeft. Maar... en excuses als het vervelend overkomt, want zo bedoel ik het zeker niet... hij pleegt emotionele chantage. Heeft hij echt zelfmoordplannen (als in heeft hij al eens een serieuze poging gedaan?) of gedijt hij op de aandacht die hij krijgt als hij een berichtje naar zijn vriendin stuurt?


chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:55

Damned schreef:
Het liefst gaf ik hem een draai om zijn oren dat hij maar eens even gewoon moet doen wat van hem gevraagd/verlangd wordt!!

Dus dit is hoe jij denkt over iemand die depressief en suicidaal is? Bijzonder.
Krijgt hij hulp? Zit hij in therapie? Uit jouw tekst lijkt het eerder dat hij enkel pillen kreeg, waar hij mee gestopt is, maar dat is natuurlijk niet genoeg.

Voor ouders is het altijd ook heel moeilijk, en ik kan het verkeerd hebben maar uit jouw tekst komt niet veel begrip voor jouw zoon naar boven.


Zeg, doe jij eens even rustig tegen TS.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: linoleum, pinto_1, Renee1991, Rosanna1990, sas27, secricible, SemrushBot, Sourire, Supervixen, YandexBot, Yipee en 36 bezoekers