Bult zijkant (buitenkant) voet..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bult zijkant (buitenkant) voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:47

Zit de pijn eigenlijk ook echt op de plaats van de bult? Jammer dat je pas over een week naar de huisarts kan/gaat. Zou er toch voorzichtig mee zijn. Hoop dat de huisarts óf heel duidelijk weet wat het is, of je een foto laat maken om uit te sluiten of er van binnen iets meer mis is gegaan dan jij verwacht/gemerkt hebt.
Hoe dan ook. Het is onwijs vervelend, ben zelf april vorig jaar door mijn enkel gegaan en hoewel ik vrij snel weer redelijk mobiel was heeft het echt heel lang geduurd voor ik geen restklachten meer had (en zelfs nu nog af en toe iets). Sterkte ermee!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3



Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bult zijkant (buitenkant) voet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 19:27

Ik vind het eigenlijk raar dat je fysio zo lang aanmoddert ermee zonder écht te weten wat er aan de hand is. Niemand heeft röntgenogen en als jij zoveel pijn aangeeft bij behandeling/oefeningen zou ik echt allang hebben willen uitsluiten of er niet iets stuk is vanbinnen. Voor hetzelfde geld werkt dit hartstikke averechts.
Ik hoop dat je huisarts je doorstuurt voor een foto. Dan weet je in ieder geval of er een breuk oid zit.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, GoogleAdsense en 31 bezoekers