Bult zijkant (buitenkant) voet..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ir111

Berichten: 11943
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 22:44

LoveUggs schreef:
Dat zou fijn zijn, met een fysio die alles regelmatig beweegt om het los te maken...

Ik heb overigens niet de HA gesproken maar de assistente van een vervangende HA (zitten meerdere in dat gebouw)..

Als de fysio nu meerdere keren je hele voet losgemaakt heeft dan is een breuk niet het eerste waar ik aan denk eerlijk gezegd. Dat zou toch zeer moeten doen? Of doet het dat ook? :D

Op de plek waar de verdikking zit lopen spiertjes die je kleine teen bewegen. Ook lopen er allerlei pezen.

Om je enkel heen lopen banden die alle pezen etc tegen je enkel aangedrukt houden. Als een soort brede sok zeg maar. Als die sok is opgerekt (door verdraaiing van je enkel) krijgen de pezen die eronderdoor lopen de kans om wat van plek te veranderen. Misschien is dat gebeurd en lopen de pezen niet helemaal meer in het juist spoor? Geen idee hoor, ik probeer even wat mee te denken meer niet.

Raar is het in ieder geval wel. Groot gelijk dat je aan de bel trekt. Een normale enkel verstuiking hoort niet zo lang dit soort symptomen te geven (afgaande van wat je hier schrijft).

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, blondies, bokker88, floorsxm, Kinke, Lynn_Nikita, ReadTheRulez, stalxpaard, Tibamar en 141 bezoekers