Facings

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:05

Kom dit bij toeval tegen.

Ik heb 20 composieten facings over mn tanden sinds juni 2016.
Sinds mn 15e had ik al 4 facings omdat mn voortanden op zich aardig recht waren alleen veel verschil in grootte.
Wou ze al heel lang laten vervangen (ben nu 32), maar of het was te duur, of ik had geen vertrouwen in degene die het deed (vooral m'n eigen tandarts niet!). Ik ben nog steeds van mening dat een cosmetisch tandarts iets heel anders is dan een medisch tandarts.

Heb vorig jaar toevallig via Facebook toen De Lind in Prinsenbeek gevonden. Wat een fijne mensen.
Wou ook direct alles wat witter en daarom op alle zicht-tanden maar facings laten zetten.
Was echt niet duur, kan eventueel via verzekering en die meneer is echt een tovenaar! Heb zo'n mooi gebit nu.

Als iemand wat wil weten (prijs of zo bijv ;-)) pb me maar!

Een vriendin van me is ook geweest een maand geleden. Die is nu ook helemaal happy.
Durfde nooit, maar ook naar de Lind gegaan waar ik ben geweest.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie