Pfeiffer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 15:35

5 a 6 jaar geleden kreeg ik pfeiffer, wekenlang was ik ziek. Elke winter weer ben ik 2/3 van de tijd ziek. Bloedonderzoeken kwam niks uit alleen een keertje kleine schommelingen en 1 winter longontsteking. Op school is er weinig begrip en in al die tijd meer dan 10x naar de huisarts helpt me ook niet echr. Gisteren naar een magnetiseur geweest en het eerste wat hij zei was heb je pfeiffer gehad: ja. Dat is het. Hij is te vertrouwen en ik hoop dat hij me kan behandelen. Want sinds die tijd ben ik een minder energiek mens, vroeger speelde ik altijd en nu amper nog (nou ja, inmiddels afspreken). Is er iemand anders die ook vage symptomen heeft en pfeiffer heeft gehad? Ben benieuwd of er meer mensen zijn en hier kun je er over praten.

Maris_

Berichten: 1447
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 01:47

Ik heb ook pfeiffer gehad. Denk zo'n 3/4 jaar geleden.
Ik ben niet vaker ziek sindsdien maar wat ik wel merk is dat ik sindsdien een veel lager energielevel heb. Ik ben veel sneller vermoeid en heb ook meer slaap nodig.
Het is natuurlijk niet zo extreem als in de pfeiffer tijd maar het kan me af en toe best wel frustreren.

Ik kan smiddags ook makkelijk een powernap doen en dan ben ik 28, niet echt een leeftijd voor middagdutjes.

Merk ook dat m'n omgeving het niet begrijpt.
Heb verder nogmaals bloedonderzoek etc pas gedaan maar daar kwam niks uit dus denk toch echt dat t een restantje is van....

Frustreert dus wel, aangezien ik het mis om veel energie te hebben.

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 09:50

Zo erg als dat je het wcht heb lijkt het inderdaad niet meer te worden, vervelend he :( ik ben er redelijk aan gewend eigenlijk al omdat het nu 'bij me hoort' maar inderdaad mensen zeggen van ach joh doe die dingen gewoon en ja moet je maar niet thuis blijven (klasgenoten als ik ziek thuis ben gebleven en dingen mis). Jij sterkte er mee he :)