Bokt's januari Buikspierchallenge

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Bokt's januari Buikspierchallenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:04

Oh, ik zou graag mee willen doen. Maar ik mag nog niet en ga het ook nog niet kunnen ben ik bang. Buikspieren zijn flink gemarteld met alle drains dwars door de spieren heen. :=

Wel benieuwd hoe het jullie af gaat!


Quir

Berichten: 17353
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:22

_KiMbErLeY_ schreef:
Alice, ik zou je aanraden om het NIET te doen, dat je er überhaupt aan denkt _O-


Fresley, wat netjes! Goed bezig! Ik sport zelf ook vaak in de week en doe daarnaast ook buikspieren. Voor mezelf is het te doen, maar ieder lichaam is anders! Misschien kun je de buikspieren in je training doen? Na het mountainbiken moet het wel lukken om nog buikspieren te trainen! Je kunt het altijd proberen en kijken hoe je lichaam erop reageert!


Lady Madonna, ik zal wel even een beginners schema maken! En planken is echt een kwestie van trainen! Het is wel echt een super goede oefening voor je core en je buikspieren! Dus hoe vaker je het doet hoe beter het ook gaat! Echt waar!


Maar ik ga t toch mooi even opslaan! Misschien niet voor nu, maar dan wel over een tijdje, hihi. Moet nodig weer wat conditie en kracht en en krijgen. :j
Maar goed eerst beetje herstellen. :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemDeempel, Eskimo, GrapeshotBot, IASCrawler, Muiz, NoorW, Pieneappel, san4nie, Selina, Sokje_6 en 140 bezoekers