Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 17:19

Ik heb hem na een lange twijfeltijd toch ook besteld, de Fitbit Alta! Merkte dat ik erg twijfelde tussen de alta en de charge 2, maar uiteindelijk vind ik deze toffer, omdat ik hem er niet uit vind zien als een horloge :). Zag dat je elkaar ook kan uitdagen, als ik hem binnen heb, wil ik ook graag meedoen met jullie. Dus als het mag, verstuur ik jullie tzt een pb'tje! :).

[o]


Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:06

viphorse schreef:
Emmaa_ schreef:
Wat is je gebruikersnaam? Kunnen we battelen :))


Precies altijd gezellig :j


Ja, dan doe ik ook mee! :)

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:55

Emmaa_ schreef:
Ik kan voor challenges toegevoegd worden op gebruikersnaam emmawesseling trouwens


Ik heb je toegevoegd! Als mensen mij toe willen voegen, ik ben Lisa_1992 :)

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:47

Ik zal jullie ook toevoegen, ben wel wat minder actief door een nieuwe baan! :)

[Edit] ik wil ook graag meedoen met een toffe challenge. Mijn mail is lisadelange92@hotmail.nl . Jup ook hier met .nl :'). Ik weet niet of er al eentje of ik naar iemand m'n mail moet sturen, anders hoor ik het wel!
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 30-03-17 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:53

Ik heb sinds een lange tijd ook de versa, zal als ik het niet vergeet een foto ervan maken. Wat ik wel aanraad is een schermhoesje eromheen doen. Het enige nadeel is dar je hem eraf moet halen met het opladen, maar het is van plastic (dacht ik) en flexibel. Heg heeft bij mij er al meerdere keren voor gezorgd dat hij nog steeds krasvrij is.

Edit, en bij aliexpress heb je ze voor 1,-. Duurt even, maar goedkoper dan hier in NL :).

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CairnTerrier, cariena1, ComscoreBot, GrapeshotBot, Hemellichaam, lucifertje, Malle_meid, Miiej, Milando, Pinacolada, Tucktuck, Vitas, xColorCross, YvonneV en 105 bezoekers