Verstuiking knie, hoe lang?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

khirshanta

Re: Verstuiking knie, hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 02:57

Volgens mijn oude huisarts had ik niets, gewoon wat vocht in mijn knie. Het eerste huisarts bezoek in veeeeele jaren werd afgedaan als - naar mijn gevoel - 'stel je niet aan'. Hoe kwam dat daar? Kon het weg? Waarom had ik er zo lang al af en toe flink last van? Allemaal vragen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken. paracetamolletje, vocht kon wel eruit maar zou weer terug komen, kon gebeuren.

Verhuisd, nieuwe huisarts (jaren later). Daar werd ik wel serieus genomen. Nog eens gevraagd; waarschijnlijk meniscus onherstelbaar beschadigd. Toch wat anders dan 'oh, gewoon wat vocht'.

Na regelmatige oefeningen, knie brace op wandelingen ging het steeds beter. Ik heb MBT schoenen genomen om het te proberen, en die hebben ook (behoorlijk) geholpen.

Mijn knie zal altijd een zwak punt blijven, maar waar ik vroeger echt last ervan kon hebben, is het nu na serieuze inspanning weinig meer dan een beetje een zeurderig gevoel.

Wanneer ik weet dat ik een belastende dag heb (zoals vandaag, op een beurs), trek ik mijn MBT's aan en heb ik nergens last van

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie