Verstuiking knie, hoe lang?

Moderators: Giolli, Mjetterd, Dani, ynskek, Nala, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Mondy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alwiene

Re: Verstuiking knie, hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:39

Over het verloop kan ik je niet veel zeggen, maar de blauwe plekken zijn naar mijn idee wel normaal. Die kwamen toen ik mijn enkel dubbel klapte ook pas na een paar dagen opzetten :)
Overigens gebeurde dat met mijn enkel in april geloof ik, en heb ik er nu nog last van maar ben dan ook heel eigenwijs niet naar de huisarts geweest :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:27

Bizzybijtje schreef:
Ja ik wel, dacht dat het misschien gebroken was. :o 3 passen zetten was al teveel haha.

Stuk verstandiger ook. Ik kon er in eerste instantie nog op lopen. Dag later kon ik er niet het minste gewicht op zetten. Krukken geleend en dom blijven wachten tot het beter ging. Beetje jammer alleen dat ik dus nu nog steeds restklachten heb := Dus je mag er wel vanuit gaan dat mijn manier niet de meest verstandige is haha. Maar die blauwe plekken zou ik me geen zorgen over maken. Kunnen nog allerlei mooie kleuren krijgen trouwens ;)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie