Gevallen in een diep zwart gat

Moderators: Giolli, Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Sica, Dani, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CoolHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 14:18

Ten eerste heel goed dat je professionele hulp hebt gezocht en hiervoor openstaat.
Ik hoop dat het feit dat je dit topic hebt geopend, betekent dat je de moed niet opgegeven hebt. Je vraagt om advies, om verhalen van lotgenoten, om steun. Dat vind ik heel dapper van je!

Het missen van steun in een proces dat voor jou heel belangrijk is, kan heel eenzaam voelen.. Ik heb dit zelf ook in zekere zin meegemaakt. En als er aan de andere kant mensen zijn bij wie je even alles eruit kunt gooien en flink kunt uithuilen, mensen die je begrijpen, lucht dat ontzettend op. Ik weet zeker dat er zulke mensen ook voor jou zijn, of dat je ze in ieder geval zult ontmoeten. Hoop dat je de vrijheid tot het uiten van zulke gevoelens ook hebt bij je therapeut. Hoe vind je de gesprekken zelf gaan?

In ieder geval: zet hem op meid, en heel veel sterkte :(:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie