Wat moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 22:44

Ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden.
4 weken geleden heb ik met mijn orthopeed besloten dat ik geopereerd ging worden. De wachttijd die er op dat moment voor stond was 6 weken.
Ik zou in de 3e week van mijn wachttijd de exacte datum te horen krijgen. Ik heb vorige week zelf even gebeld om te kijken hoe het er mee voorstond. Ik kreeg toen te horen dat er nog 3 weken wachttijd voor stonden. Naar mijn interpretatie is er toen gezegd dat ik die week nog gebeld zou worden over de precieze datum. Dit is toen niet gebeurd.
Vandaag heb ik dus zelf maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat er nu oeens 10 weken aan wachttijd voor de operatie stonden. :wow: Nogal een aanzienlijk verschil aangezien er vorige week nog 3 voor stonden.
Ik heb hier verder niets over gezegd en het gesprek afgesloten.
Nou vind ik het persoonlijk eigenlijk wel heel vervelend als ik nog 10 weken zou moeten wachten.
Ik heb mijn hele leven namelijk al een beetje rond de operatie gebouwd. Degene van wie ik een paard lease moet een andere bijrijder zoeken voor de periode die ik er uit ligt, dus die is er afhankelijk van wanneer ik geopereerd wordt.
Mijn school is hier om heen gepland en ik heb het mijn werk ook al gemeld en daar is ook vanuit gegaan dat ik ergens in november geopereerd zou worden.
Mijn ouders en fysio zeggen nu ook dat ik er niet met 10 weken wachttijd akkoord moet gaan, aangezien mij een tijd van 6 weken is gegeven.
Wat is jullie mening hierover? Ik ben zelf namelijk niet echt iemand die makkelijk tegen mensen in gaat.



Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 23:01

Ik moet een schouderoperatie en ik ben persoonlijk wel blij met de orthopeed waar ik nu bij zit. Dus ik wissel daar liever niet van.
Daarnaast moet ik 6 weken in een sling en is de revalidatie 3 - 6 maanden. Het is nogal belangrijk dat ik mijn leven er dus omheen kan plannen, aangezien mensen ook afhankelijk van mij zijn.
Is het ook niet vreemd dat er in 1 week opeens 7 weken aan wachttijd zijn bij gekomen?

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 23:16

Okee, zou wel flink vervelend zijn.
Ik bel morgen nog even, omdat het voor mij niet duidelijk is of ik de weken die ik al heb gewacht van de 10 weken af kan trekken, ja of nee.

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-16 12:56

Nou het probleem is opgelost, al vind ik het wel een beetje een raar verhaal allemaal.
Heb vannochtend dus nog even gebeld omdat het mij niet volledig duidelijk was, hoelang ik nou precies moest wachten. En het was inderdaad nog 6 weken omdat ik er al 4 gewacht had.
Nou ben ik net gebeld om een operatiedatum te plannen en het kon al op 10 november? Nou wilde ik dat zelf niet i.v.m. omstandigheden en nu word ik op 1 december geopereerd.
Helemaal prima natuurlijk! Ik vind het alleen nog steeds erg vreemd waar de vrouw van gister dan 10 weken vandaan haalde. :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azmay, bloemm, Gompernikkel, IASCrawler, Maren, paardnmeisje, Suliko, vordur, zonneglans en 75 bezoekers