Pols in het gips, schoonmaken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Pols in het gips, schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 12:19

Hee Bokkers

Doordat ik 2 weken geleden ineens midden in een vecht partij stond en toen gevallen ben heb ik mijn pols in het gips. Eerst 2 dagen van dat echte ouderwetse gips gehad, dit was erg slecht gegipst met allemaal scherpe randen waardoor het erg ging knellen. We zijn toen naar 2 dagen dus terug gegaan. Ik ben opnieuw gegipst, niet dat ouderwetse maar met het gips wat je normaal pas na 10 dagen krijg, van dat plastic zegmaar. Na 10 dagen moest ik terug komen, toen is er controle geweest en helaas moet ik nu nog 3 weken extra. Het is aan de bovenkant wat zacht met aan de onderkant een spalk. Nu ben ik gister uit geweest en is het behoorlijk vies geworden.
Afbeelding
Op de foto lijkt het mee te vallen, maar het is toch echt niet fris en ik moet dus nog 2,5 week. Ik ben er al met een vochtig doekje overheen geweest en met wat allesreiniger :D dit helpt voor geen meter. Heeft iemand misschien de gouden tip?

If I can take it, I can make it
Without you I feel like I'm half of a whole

[o]


jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 12:35

jorika1986 schreef:
Helaas, ik heb een aantal jaar geleden hetzelfde gehad. Het is met niets schoon te krijgen en gaat alleen nog maar meer meuren...


Ja, ik ben er ook bang voor, maar mocht nou iemand een super oplossing hebben..

If I can take it, I can make it
Without you I feel like I'm half of a whole

[o]

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 13:39

Liesje89 schreef:
Ff naar de paarden winkel voor een rolletje roze flexwrap en zelf zorgen voor een nieuw laagje kleur. En mocht het stinken; parfum..


Dat is een heel goed plan! Denk dat ik dat maar ga doen haha

If I can take it, I can make it
Without you I feel like I'm half of a whole

[o]

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 14:44

mirim schreef:
Koop een leuke kniekous en doe die er overheen.
Wel de tenen erafknippen :D


Haha dat is ook nog een goede! Maar flexwrap klinkt toch wel het beste denken ik. Zou dat kwaad kunnen?

If I can take it, I can make it
Without you I feel like I'm half of a whole

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, AhrefsBot, ImLucky, Nustice, SemrushBot, Silenna, Wennii en 169 bezoekers