Vriend allergisch voor paarden - wat te doen?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Vriend allergisch voor paarden - wat te doen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:13

Hier exact dezelfde situatie met mijn vriend. Katten en cavia's al weg moeten dien, zijn allergie bouwt ook op namelijk. De 6 eigen paarden gaan niet weg, want heb een eigen bedrijf ;) het is aanpassen en rekening houden. Kleding meteeb uitdoen en op een plek bewaren waar hij niet komt. Handen altijd meteen wassen en eventueel douchen als je thuiskomt. Mijn vriend slikt structureel cetricine, dit om ook een buffer op te bouwen. Dus ook als hij geen last heeft slikt hij dit. Neus spray werkt alleen bij echte aanvallen, en hij heeft ook dagelijks een pufding nu ter ondersteuning. Helaas na enkele nare Eerste hulp bezoeken bij het ziekenhuis dankzij mij ( geen adem krijgen) accepteert hij dat dit de dagelijkse routine is. En ja.... Daar voel ik mij schuldig over natuurlijk. Hij snottert ook 365 dagen per jaar, echt niet normaal soms. Maar hij snapt ook dat mijn passie bij mij hoort en accepteert dit. Ik kan dit niet voor jullie bepalen in hoeverre je vriend dit gaat accepteren, maar raad aan om naar een arts voor goed passend advies te gaan voor jullie situatie.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, GoogleAdsense, YandexBot en 19 bezoekers