Bodybuilders op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:17

Ik ben wel bezig met kracht training maar ik betwijfel ten zeerste of de motivatie en tijd die ik af en toe voorbij zie komen op verschillende Instagram accounts mij ook zo ligt. Voor mij is er een bepaalde grens tot waar ik het 'tof' vind maar sommige dingen die ik zie denk ik ook 'Nee, liever niet' haha :+


Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:20

BoydS schreef:
Courses schreef:
Ik ben wel bezig met kracht training maar ik betwijfel ten zeerste of de motivatie en tijd die ik af en toe voorbij zie komen op verschillende Instagram accounts mij ook zo ligt. Voor mij is er een bepaalde grens tot waar ik het 'tof' vind maar sommige dingen die ik zie denk ik ook 'Nee, liever niet' haha :+


Ja dit heb ik ook hoor! Soms zie ik dingen en dan denk ik 'Uhh dit gaat me een beetje te ver'. Toch vind ik het wel leuk om te kijken wat mijn 'ideaal' is. Jammer genoeg zijn veel insta sporters gesponsord of gewoon nep. Ze zeggen dan wel dat ze keihard trainen voor een grote kont, maar stiekem hebben ze een operatie gehad of gebruiken ze andere middelen. Het is jammer dat mensen zich met hen vergelijken, terwijl zo'n lichaam eigenlijk onmogelijk is om te krijgen met alleen sporten.


Het is eigenlijk gekomen vanuit het feit dat ik weer wou gaan sporten en wat wou afvallen. Maar toen kwam ik erachter dat kracht training veel interessanter is en zodoende ben ik daar toen op gekomen :)

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 20:20

Ik probeer wel alles mee te pakken, maar ik zit bijvoorbeeld met een oude blessure in mijn rechterarm die nooit goed genezen is waardoor ik die wel echt op sommige fronten moet ontzien (opdrukken kan ik bijvoorbeeld niet).

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:04

Ziet er goed uit! Wat is je vetpercentage Liedje als ik zo vrij mag zijn?

Ik heb helaas de afgelopen week niet echt kunnen trainen door deadlines van school, dat maakt 't wel wat lastig :+ Momenteel is dit m'n shape (denk dat ik wel weer iets minder vet heb en iets meer spier, al zal het wel wat afgenomen zijn dus het balanceert een beetje uit :+ )

Afbeelding
(Ja, m'n hand zit op m'n bovenbeen :') )

Ik merk dat vooral mijn benen vrij snel gaan door het paardrijden van vroeger, maar ik wil toch wel echt weer wat effectiever gaan trainen maar elke keer komen er dingen tussen door waar je dan geen rekening mee houd, haha. Ik heb helaas geen goede schouder foto's, zal ik voor de gein eens maken binnenkort.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 13:38

Okee, ik stop ermee :+ Holy oliebol, haha.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 12:35

Oh ik had je bericht niet gezien helemaal Jess, was even afgeleid door de foto's :P de legging is van Nike, wij hebben hier in Utrecht een nike outlet store dus ik haal daar eigenlijk altijd m'n sportkleding haha :)

Ik ga zo weer naar de sportschool, even rustig opstarten na 4 weken beunen voor school. Merk wel dat mijn spiermassa weer wat minder is doordat ik niet zo vaak naar de sportschool kon de afgelopen weken, maar m'n gewicht is wel weer wat omlaag dus dat is best positief :)

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:34

Maartje__ schreef:
@courses, have fun met trainen! Verloren spiermassa heb je over t algemeen vrij snel weer terug gelukkig :)


Klopt! Ik merk ook wel dat de spieren van het paardrijden enzo er echt nog wel zitten (zeker met de dagen erna :+ ). Maar het is wel even puzzelen soms hoe het zit met eraf en erbij, haha.

Ik heb vandaag een 'progressie' foto gemaakt in de full body mirror van de sportschool, zal straks eens kijken of ik 'm durf te plaatsen :Y) Ging wel lekker vandaag, aantal oefeningen wat op kunnen voeren qua gewicht :D

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:03

Okee, ik vind dit best spannend want ik doe dit soort dingen eigenlijk nooit, maar ik vind het toch interessant om over een tijdje te zien hoe ver ik ervoor sta :) (De enige plek waar ik toegang heb tot een fullbody mirror is de sportschool :+ )


Afbeelding


Momenteel heb ik al een paar weken niet consequent gesport, ik werk in de horeca dus qua cardio kom ik altijd wel redelijk goed uit, maar ik merk toch dat ik het liever consequent doe in de sportschool (2 a 3 keer per week). Ik ben tijdens m'n stage redelijk wat aangekomen (februari dit jaar), van 55 kilo naar 68 en momenteel zit ik op 64 kilo :) Ik ben 1.78, dus 55 kilo was sowieso eigenlijk veeeeeel te licht maar ik heb er nooit echt problemen van ondervonden dus toen was er niet zoveel aan de hand :) Ik sport nu voornamelijk om m'n vetpercentage omlaag te krijgen en mijn spiermassa 'groter' te maken :)
Laatst bijgewerkt door Courses op 04-11-16 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:53

Ah thanks guys :+ Ik vind het best gek allemaal want ik ben helemaal niet zo bekend in het wereldje en nog niet zo lang bezig :Y) Maar merk wel dat ik het heel interessant vind en sporten is echt een uitlaatklep (al vind ik cardio nog steeds echt niks aan, haha).

Ik haal mijn sportkleding voornamelijk bij de Nike Outlet store! Lekker goedkoop, strakke spullen en ziet er goed uit :) Ik sport wel altijd in lange leggings, heb gemerkt dat korte broekjes enzo voor mij nog niet echt lekker zitten :+

Ik kwam er vandaag achter dat we een Fitfood Bar in Utrecht hebben sinds kort, ziet er suuuuper goed uit :D

https://www.facebook.com/TheBluzone2go/

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:50

Gebruiken jullie trouwens ook dingen als whey protein of smart protein? :)

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:20

Ik heb al een paar dagen een enooorme opgeblazen buik, het lijkt echt alsof ik een drieling verwacht :+ Ben er een beetje klaar mee maar wat ik ook doe, het gaat niet echt weg. Heb geen gekke dingen gegeten (vandaag expres niet) maar volgens mij is m'n lichaam gewoon een beetje van slag. Mocht iemand er nog tips voor hebben: Graaaag!

Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten voor lunch en avondeten die een beetje fit proof zijn? :)

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:47

Met een squat nooit je knie verder dan je voet, dan overbelast je je gewrichten enorm. Ook met een legpress is dit verhaal relevant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 104 bezoekers