Angststoornis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:39

Het lijkt misschien een vervelende of irrelevante vraag, maar ik bedoel het echt niet naar! Voel je je wel echt comfortabel bij je vriend of in zijn huis? Mijn eigen ervaring is dat ik altijd veel meer last heb/had van paniek als ik me simpelweg (onbewust) niet veilig en vertrouwd voelde in een situatie of bij een bepaalde persoon. De paniek was dan gericht op andere, meer "logische" dingen (zoals de brand in de straat bij jou), maar kwam eigenlijk voort uit het feit dat ik in zijn geheel niet op mijn gemak was op dat moment. Nu ik erop let dat ik alleen op plekken kom en met mensen omga die bijdragen aan mijn geluk en rust, zijn mijn angsten grotendeels naar de achtergrond verdwenen. Misschien stof tot nadenken?


RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:54

Snap ik! Ik kan me er zo alles bij voorstellen. Goed dat je dit als factoren meeneemt, want ze zijn erg belangrijk. Verder is er echt hoop om hier heel goed mee om te leren gaan. Daarvoor is het nodig om weer op jezelf te gaan vertrouwen. Onderschat daarnaast ook de externe factoren niet. Maar hou vooral vol! En misschien wel het allerbelangrijkste; accepteer jezelf zoals je bent, inclusief je angsten. Die mogen er gewoon zijn! Je kunt ze pas gaan loslaten als je ze hebt toegelaten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, YandexBot en 69 bezoekers