Haar uitgedund

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Haar uitgedund

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:34

Wie weet of je daar verminderde haargroei aan overhoudt. Of kan het ook door verven komen. Ik had een kale plek op mijn hoofd. Het lijkt wel weer te groeien. Maar de huisarts had het over een mannelijke vorm van kaalheid. Dat schijnt het dus niet te zijn. Ik heb wel een keer een lotion van haar gehad maar dat was voor eczeem. Dus ik snap het niet meer.


Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:39

Goof schreef:
Wat denk je ervan dat je terug gaat naar je arts en er nog eens naar laat kijken, raar idee hoor.
Allergie, stress, bepaalde ziekte, reactie op verf oid, kan van alles zijn.

Ik heb woensdag een afspraak met de huisarts maar dat is niet hier voor. Maar misschien kan ik het wel aankaarten.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:42

loez schreef:
Een ronde kale plek? Ik heb ondertussen ruim 2 of 3 jaar rond de winterperiode last van alopecia areata. Munt vormige kale plekken. Groeit bij mij gewoon weer terug.

Ja die naam heeft ze benoemd. Maar bij mij groeit het ook weer langzaam terug met soms wat lichte haren. Is niet mijn haarkleur maar veel lichter.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:47

verootjoo schreef:
Kan van alles komen, stress, vitamine gebrek, verven, permanenten, na zwangerschap, enge ziektes.

Gewoon aan de HA vragen en niet op een forum :)

Alleen hoop je wel op een goed antwoord van de huisarts. Ze zei zelfs dat ik misschien een haarstukje moest en nu groeit het weer. Daarvoor zit het me dwars.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Haar uitgedund

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:52

Ja ik zal het haar weer vragen.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 21:00

loez schreef:
Kan hoor :) bij mij groeit 1 plek terug met een krul erin :') terwijl mijn haar ontzettend stijl is.

Beste is idd even terug naar je arts :)

Het is dus waarschijnlijk niet blijvend.


Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 21:07

loez schreef:
Als het alopecia zou zijn dan verschilt ook dat compleet per persoon en is dat niet te zeggen hoe het gaat verlopen.

Neem even contact op met je arts :)

Het enige wat ze heeft gezegd is dat een dermatoloog niets voor mij zou kunnen betekenen. Maar ook bij de kapper moet ik oppassen dat ze me haar goed knippen en niet meer uitdunnen. Maar bedankt voor je informatie. ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Kmbrly, Rosa_ en 46 bezoekers