Lenzen tips

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: Lenzen tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 05:23

Gewoon rustig oefenen, als het niet in 1x lukt, gewoon volgende keer nog even. De een heeft een half uur nodig en de ander is een paar uur bezig om het te leren voor ze het goed genoeg vinden om je naar huis te sturen.

Ik weet niet of je hard of zachte lenzen krijg. Ik heb bijv. zachte lenzen en heb weleens gehad dat ik steeds een wazige vlek zag. Bleek een scheurtje in mijn lens te zitten! Heel af en toe heb ik dat eens.

Als je 2 verschillende ogen hebt, zprg dat je ze niet omdraaid, dat kijkt erg raar :+

En oja, niet 2 in 1 oog :+

Verder goed handen wassen en zorgen dat je ogen niet teveel uitdrogen. Met mijn zachte lenzen ga ik dan wazig zien en dan knellen ze een beetje, daarom slaap ik er ook niet mee. Geen ramp voor eens een keer, maar niet goed voor je ogen.

Succes! :j

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"


MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: Lenzen tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:57

Nog een tip.

Ik krijg bijvoorbeeld altjd reisflesjes vloeistof mee. Ik heb standaard in mijn tas zo een kleij flesjes en een oud leeg lenzendoosje. Altijd handig.

Ik heb daarnaast ook altijd een bril mee als ik verderweg ben. Mocht er wat met mijn lenzen zijn... Ik weet natuurlijk jou sterkte niet maar ik kan echt niet autorijden als ik niks in of op heb namelijk!

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"


MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: Lenzen tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 16:28

Herkenbaar :) was ik ook bang voor. Maar als het even niet lukt om in of uit te krijgn, probeer je het aan halfuurtje later gewoon nog een keer :) ik heb op gebouwd met de eerste dag 3 uur, daarna 6 uur, toen 9 uur, toen 12 en toen 15 en toen mocht ik ze gewoon dragen zolang mijn dag duurde zegmaar :) en wat je zelf prettig vind natuurlijk.

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eskimo, IASCrawler, Lisselot en 163 bezoekers