wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:06

Vannuit het midden van het land ook een kaarsje :j heel veel sterkte vandaag Y;( , hoop dat het allemaal meevalt Y;(

Het klinkt wel heftig... Ik zou je best een kaartje willen sturen als je daar wat steun in kan vinden en ik denk nog wel meerder met mij.

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"


MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:52

Jeetje wat heftig!!! Ik denk dat je veel sterker bent dan je zelf denkt :j :(:) het is helemaal niet raar dat je zoals jezelf zegt de handdoek in de ring gooit. Het is ook gewoon een verschrikkelijke ziekte en ik hoop dat het toch allemaal een beetje meevalt ondanks dat het al rot genoeg is!! Heel fijn dat dit topic openen je een beetje heeft opgefleurd! :(:)

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:50

Lieve Ts,


Ik had je al gesproken via Pb, maar wil het toch hier ook nog even zeggen.

Ik vind namelijk dat je een onwijs sterk persoon bent, dat je alles goed wilt achterlaten voor nabestaanden is begrijpelijk, maar je moet het maar kunnen! En ik vind dat echt heel sterk van je!

Ik denk dat iedereen hier het beste met je voor heeft, maar er zullen er niet veel zijn hier die weten hoe jij je ècht voelt, ookal proberen we ons allemaal in jou te verplaatsen en hebben wij allemaal de beste bedoelingen.

Dat je nu depressief bent, dat is meer dan begrijpelijk en dat positief denken nu even (bijna) niet lukt dat is ook helemaal niet gek. Iedereen gaat hier anders mee om en je hebt het allemaal nog maar met te horen gekregen en in 1 klap is alles anders, moet alles weg waar je voorheen je ontspanning vandaan haalde. En nu moet/wil je ook nog alles regelen voor je nabestaanden om hun zo goed mogelijk achter te laten, echt petje af, heel sterk!! :(:)

Iedereen zal hier anders in staan en waar de 1 gaat voor zware behandeling om nog zo lamg mogelijk door te kunnen gaan of te hopen op beter worden, gaat de ander voor geen behandeling en nog de tijd die je hebt te genieten (dat wil niet zeggen dat iemand die wel voor behandeling kiest niet geniet uiteraard!). Voor iedereen voelt dit anders en elke situatie is ook anders. De eenklukt het ook om er positiever in te staan dan de ander, maar dit maakt je nog niet meer of minder sterk.

Iedereen doet dit op zijn manier, maar lieve ts, het is jou leven en als jij kiest voor geen behandeling, omdat jij dit voor jezelf de beste keuze vind, dan is dat jou beslissing en jou lichaam en dat maakt je niet minder sterk :(:)

Nogmaals heel veel sterkte Y;( :(:)

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 21:31

In onze familie hadden wij iemand met slokdarm k. Zei wilde geen behandeling (was alleen uitstel wss) en koos voor euthanasie. Zei heeft de laatste maanden alles geregeld voor haar begrafenis en verder nog echt genoten. Lol gemaakt met de familie en van haar eigen huisje genoten. Zo wilde zei het en iedereen had daar vrede mee. Toen ze begon te lijden heeft zei aangegeven de euthanasie te willen inplannen... Dit is allemaal heel netjes geregeld.

En of je nu ook voor bovenstaande kiest, of dat er toch nog een ommekeer komt. Het blijft een moedige beslissing ! :(:)

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:54

Wat klinkt dat goed ts! (Voor zover het goed kan klinken natuurlijk!) maar wat fijn van die lotgenoot en wat goed dat je meer in het hier en nu gaat denken!! +:)+

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 22:12

spicegirl schreef:
en dankzij jullie, je kaarsjes en je steun en bemoedigende woorden.
denk ik, dat ik toch nog de moeite waard ben..


En of je het waard bent!! Wij reageren allemaal niet voor niks, je bent het zeker waard ts!!! :j super te horen dat je, je een beetje happy kunt voelen +:)+

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 22:37

Dat is heel fijn om te horen TS! Wij denken zeker aan jou hoor! :(:)

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:54

Nogmaals weer heel veel sterkte TS! Hoop dat het je meegevallen is!!! Y;( :(:)

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:44

Heel veel sterkte morgen TS, je bent een topper!!!!!!

"What kind of fish is made of only two sodium atoms? 2Na"

"a Hug without U is just toxic. Hg - mercury"


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hazna, HELder, Jacquelinee_, Nescio18, supertammy en 25 bezoekers