Hellup, netelroos!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Hellup, netelroos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 19:52

Helleu! :wave:

Iemand een gouden tip om momenteel even de boel te verzachten?
Ik heb mijn medicatie en koelzalf van de dokter bij me, echter heb ik er momenteel weer even zo hevig last van dat ik het liefste nu een koele douche neem. Dat idee is leuk, maar ik ben nog op werk tot 23:00 en zit nu al een uur met een branderig gevoel over mijn hele lichaam. Ik zit weer onder de bulten, maar gelukkig is de jeuk momenteel nog te overzien.

Toch zit ik er niet echt op te wachten om de komende 2 uur nog als een kacheltje met rode uitslag uit te zitten :+ Als het niet anders is, dan is't niet anders...maar als er nou een gouden oplossing is voor een tijdelijk verzachtende oplossing, dan graag!

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 20:12

Mando schreef:
Helpt niet.. extra anti histamine tabletje nemen

Anders gewoon ondergaan...

Maar waarom zit je in hemelsnaam op je werk en wordt je gek van de jeuk.

Omdat ik moest werken :+
ik dacht/hoopte dat met de medicatie het wel te overzien was eigenlijk :+ ik bedoel...als het werkt en het trekt weg dan kan ik prima werken. Hier had ik alleen geen rekening mee gehouden :')

ellepel schreef:
Vreselijk irritant!
Je kunt deppen met een watje met azijn of appelazijn.
prikt wel even ,maar daarna is het beter
Of een papje maken van bloem of maiszetmeel,dit er op smeren en even laten zitten.

Echt vet vervelend, :(:) heb het vroeger gehad en bij mij hielp de azijn enorm goed :j

Als js dit niet in de buurt hebt, koelen met koud water , eventueel met een doek??

Koele doek, gaan we even regelen. Wellicht helpt het wat :j

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: atilla, F_Orumster, Flippertje, IndianVegas, SandraS73, TessVb, Valerie93, Whisky00 en 42 bezoekers