Sigarettenpakje met walgelijke foto's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 21:02

Ik denk dat rokers allemaal weten dat het ongezond is, en ik denk niet dat ze door dergelijke foto's ineens minder gaan roken of stoppen... Weg gegooid geld imo


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:19

Alwiene schreef:
Ik ben al een aantal jaren geen roker meer, maar vind dat de EU nu wel ver gaat hoor. Ik las vanuit dit topic dat Vanille en later ook Menthol sigaretten dus ook verboden gaan worden. Nu was ik een fanatiek Menthol roker dus ik zal ook wel bevooroordeeld zijn, maar ik vind de bemoeienis te ver gaan. Dat ze willen waarschuwen dat roken geen goed idee is daar kan ik me wel in vinden. Niks mis met duidelijke voorlichting. Die plaatjes vind ik alweer een ander verhaal maar vooruit. Maar als je dan toch echt 18+ bent en dan ondanks alle waarschuwingen en plaatjes toch besloten hebt dat je wil roken mag je dan als-je-blieft gewoon zelf kiezen wát je wil roken?

Ik rook dus niet meer, maar ik drink wel zo af en toe een biertje, een Rood Fruit biertje dan wel te verstaan want ik vind gewoon bier niet te zuipen. Maar bier/alcohol is net zo min gezond voor een mens als dat roken dat is. Dus ik stel me dan zo voor dat de EU straks zegt: Jaja bier is niet gezond, dus om het niet te aantrekkelijk te maken verbieden we nu al het bier met een andere smaak dan biersmaak.... Dan zou ik toch wel behoorlijk boos worden. Want volgens mij heb ik nog altijd het recht om daar zélf mijn keuzes in te maken, dat hoeft de EU niet voor mij te doen.

Moet je je voor de gein eens verdiepen in het dampen... Wat ze dáár allemaal voor (of Nouja, tegen....) verzinnen.... Niet roken is uiteraard het gezondst, maar dampen is toch echt beter dan tabak roken. En ze doen er echt alles aan om dampers dwars te zitten...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, LuCa88, manonutjuh, Saartjuh_b, TessaxQuincy, viphorse en 43 bezoekers