Geen röntgenfoto bij laatste controle?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:39

ik zou idd ook je arts bellen.

mijn vader is nl tzelfde een keer overkomen, hij zat te wachten om een röntgenfoto te laten maken bij een controlebezoek voor een elleboogbreuk, maar werd er tussen uitgehaald dat zijn foto er goed uit zag en dat hij weg kon gaan. Dit terwijl later bleek dat de breuk nog niet geheeld was...

#snotterzegt



kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 13:41

DearLove schreef:
Goof schreef:
Je kan natuurlijk ook gewoon je arts bellen met deze vraag als je twijfelt ;)

Ik heb de arts hier toen direct naar gevraagd alleen hij zij dat hij het zo wel kon zien want vanaf de buitenkant zag het er netjes uit. Dat is dus het punt waar ik tegen aan stuit. Ik wou bevestiging dat het aan de binnenkant ook goed zit maar volgens hem was dit te zien aan dat de buitenkant er zo goed uit ziet.


dan lijkt mij het het beste dat je je arts uit moeten leggen dat je het niet vertrouwd of je kunt een second opinie bij een andere arts aanvragen...

#snotterzegt

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 14:03

DearLove schreef:
Beste bokkers, ik heb dit al voorgelegd bij de arts aan de telefoon en bij de orthopeed zelf bij de afspraak. Beiden gaven aan dit gewoon van buiten te kunnen zien . En dat een foto niet nodig is/gaan hun niet doen.

Dit is juist het gene wat ik vreemd vind want de mens heeft geen röntgen ogen en kan de hechting van bot op bot dus niet met het blote oog kunt zien


dan blijft een 2nd opinie over...

#snotterzegt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arjaaaaa, BeFunny, GrapeshotBot, LCT, missfalki, Solistar en 119 bezoekers