Supplementen voor veganisten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15905
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Supplementen voor veganisten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:00

Nu zitten er in Nederlands vlees geen hormonen...Dat is verboden. 1 keer per week een kipfilet is voldoende voor jouw B12 behoefte. IJzer zou ik niet weten.


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15905
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 00:12

Riraito schreef:
janderegelaa schreef:
Nu zitten er in Nederlands vlees geen hormonen...Dat is verboden. 1 keer per week een kipfilet is voldoende voor jouw B12 behoefte. IJzer zou ik niet weten.


Dat klopt, maar er mogen wel meer dingen niet. En toch heb ik die met eigen ogen gezien (rottende beesten in een ton, dieren laten lijden door ze geen zorg te geven etc.). Dus vergeef me als ik de vleesindustrie niet meer geloof.

Ik weet verder weinig over B12 supplementen, neem ze zelf namelijk niet (ik eet eigenlijk alleen nog eieren van kippen van vriend en af en toe een plakje kaas). Ik zou wel goed uitzoeken welke ook echt vegan zijn, veel zijn het namelijk niet.

De voorbeelden die je geeft hebben niets te maken net hormonen...Er wordt echt enorm streng op gecontroleerd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, ComscoreBot, DogWords, ikkedus, Lijsken, Mariska_vD, Paardennamen, Polarize, PotjeMayo, Rije, Yentaah en 146 bezoekers