Duikende bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:36

*steekt vinger op* Al lig ik momenteel niet zo heel vaak in het water. Terwijl ik toch op een prima plek woon ;) ;)



picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 17:38

Haha keep dreaming emil01 :+

Ik ben tropisch water gewend en vond het vreselijk in NL duiken. Koud en geen had voor ogen te zien (we hadden slechte weersomstandigheden). Hier duik ik vaak zonder pak, lekker zo het water in stappen zonder gedoe.

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 01:47

xxVon schreef:
Oh ja heerlijk, ga over 2 weken naar Bonaire. Kan niet wachten.

Mijn vriend zou er heel graag willen wonen, maar ja daar is geen werk voor een geneticus ^^


Beetje off topic, maar voor mij was het ook lastig werk vinden hier als Immunoloog, maar ben uiteindelijk iets heel anders gaan doen. Niks met duiken overigens

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 17:07

Wow Kehdra ik heb nog een tijd jouw topic in Egypte gevolgd maar je zit nu dus fulltime in het duiken?

25 graden vind ik koud, dan moet er echt een pak aan, pas vanaf de 28 graden ga ik wel zonder pak. Ik krijg het uiteindelijk sowieso koud, ik heb ook altijd handschoenen aan :+

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:27

Leuke foto's! Wat voor live aboard heb je in de planning? Heb zelf paar jaar geleden live aboard gedaan in Egypte, dat was echt geweldig!

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:47

Oooh, ja Dahab ben ik ook geweest. Jammer dat het niet doorgaat! Maar een nieuw project is natuurlijk ook tof!

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 15:55

Vette foto Germie!

Ik ben wel echt een mooi weer duiker..niet te veel gehannes en gewoon in je zwempak het water in. Heb wel eens in koud water gedoken en vond het zoveel gedoe. Wel mooi overigens en zeker de moeite waard. Maar ik heb de luxe van altijd warm water om me heen. Wellicht dat ik daarom geen moeite doe als ergens koud water is…

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:33

Duiken is net als autorijden; je leert het pas echt nadat je je brevet hebt gehaald. Meters maken.
Mooie foto's hierboven.
Wat voor fotoapparatuur gebruiken jullie allemaal?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, Ashleytjuhh, GrapeshotBot, IASCrawler, Klis, linda2008, LWDaisy, maessie, Manieki, Marlou91, Nymphe, Tientjeblij en 132 bezoekers