Duikende bokkers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

daffodil

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:58

Ik heb echt jaren gedoken maar mijn spullen aan de wilgen gehangen! Hier in NL een aantal plekken, verder op Cyprus, Curacao, Spanje en op Mauritius gedoken. Het is echt onwijs gaaf om te doen maar duur en ik vond het op een gegeven moment ook vooral een hoop gedoe.

Duiken in het buitenland is ook altijd een beetje griezelig aangezien ik nooit mijn hele duikuitrusting meegenomen heb dus altijd spullen moest huren. Dat hield me een beetje tegen. Hier in Nederland was het vooral altijd een best eind rijden maar dat was nog niet zo erg, dat schoonmaken als je terugkwam hahaha, vreselijk!!!!

Ivypower, probeer in een ritme te ademen, dus tel mee met je in- maar vooral je uitademen, dat helpt echt enorm!

Ik rij voor de lol!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:37

Bij ons is er 1 van de cursus afgestuurd vanwege paniek.....die is twee keer in open water geweest maar dat ging gewoon echt niet goed en die werd gevaarlijk voor anderen. Sloeg om zich heen etc. dus die is gestopt omdat ze niet meer verder mocht.

Het allergevaarlijkste wat je kunt doen is paniek krijgen.......je brengt jezelf en anderen in gevaar. Heel belangrijk om dat onder controle te krijgen!

Ik rij voor de lol!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:58

Nederland kan ook zo leuk zijn! Natuurlijk heb je minder zicht maar vergis je niet, je wordt er ook een stuk vaardiger van omdat je leert om te vertrouwen op je apparatuur ipv op je zicht!

Ik heb heel veel in NL gedoken, Oostvoornse meer zijn we begonnen en heel vaak geweest maar de Grevelingen is ook zo leuk!

Omdat iedereen altijd zei dat het buitenland zoveel gaver was, dacht ik op Cyprus nou dit wordt het.....viel vies tegen hoor, zoveel was er nou ook weer niet te zien en daar houden ze ervan om kruipdoor sluipdoor de grotten te gaan. Das dus echt niks voor mij! Ik zwem graag in open stukken zonder iets om me heen.

Spanje was wel mooi en Curacao helemaal! Mauritius was hysterisch maar omdat ik daar met mijn man was heb ik maar 1x gedoken en de rest gesnorkeld. Oh ja en onder water gelopen :D :D :D

Ik rij voor de lol!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:54

Liever teveel lood dan te weinig! Niks zo irritant als moeite moeten doen om beneden te komen!

Ik rij voor de lol!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:10

Hahaha het duurde even :D

Ik rij voor de lol!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie