Ik heb mijn Open Water duikbrevet. Heb alleen nog maar in Curaçao gedoken (daar heb ik mijn brevet 3 jaar geleden gehaald). Heb tot 2 maanden terug heb ik 5 maanden stage gedaan in Curaçao dus weer volop de kans genomen om te duiken, heb daar toen een stuk of 5 duiken gedaan. (In totaal geloof ik 12 duiken, met die van 3 jaar geleden erbij.) Waarvan één zonder begeleiding samen met m'n buddy. Dat vond ik toen wel spannend, maar wel cool
Kon weinig gebeuren maar ik was wel veel meer alert. Was bang dat er een eng beest zou komen ofzo
Mij zul je nooit in Nederlandse wateren vinden, lijkt me niets aan en veel te koud. Geef mij maar de warmere en mooiere plekken
Wil wel nog een keer in een ander land duiken. Maar als ik weer eens in Curaçao ben ga ik daar ook zeker weer duiken.
Nadeel is dat je eigenlijk ieder jaar weer moet duiken om het bij te houden. En aangezien ik niet in Nederland duik en ook niet altijd in de zomer naar een duikplek toe ga, kan ik dat niet altijd bijhouden. Moest dit jaar ook in Curaçao weer een refresh doen.