Duikende bokkers?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Galathil

Re: Duikende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:33

Gaaf! Ik wil ook ooit leren scuba diven, dus ik lees graag mee. :)

" We are each of an unsocial, taciturn disposition, unwilling to speak, unless we expect to say something that will amaze the whole room. " - Jane Austen

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 17:36

Ik lees al een tijdje mee, en ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn hier die freediven in plaats van scuba diven? En voor degene die het allebei hebben gedaan, wat vind je fijner en waarom?

Zelf heb ik nog nooit geduikt, maar ik hoop wel ooit lessen te kunnen volgen en een brevet te halen. Free diven trekt mij meer, omdat ik het idee hebt dat je dan vrijer kunt bewegen, maar met scuba kun je natuurlijk wel langer onderwater blijven.

Ook krijg ik soms last van mijn oren als die veel in het water zijn, is dat een probleem? Of heb je speciale bescherming, of een techniek om te zorgen dat er geen water in je oren komt?

Erg interessant topic. :)

" We are each of an unsocial, taciturn disposition, unwilling to speak, unless we expect to say something that will amaze the whole room. " - Jane Austen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie