Blackhead killer masker ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 01:45

Voor mij werkt het wel supergoed. Vandaag eerste keer gebruikt en masker vol met spul uit mijn poriën. Ga het 1x in de week blijven doen. Verstopte poriën zorgen voor de mee-eters en de pukkels. Met zo'n masker haal je de verstopping weg, voordat er een pukkel of mee-eter van is gemaakt. In principe hoor ik dus binnenkort een pukkelvrij gezicht te hebben :D. Het is alleen wel pijnlijk, dus heb het niet te dicht onder mijn ogen gesmeerd en ook niet boven mijn mond. Dat zijn gevoelige plekjes. Je huid is wel helemaal rood en tintelend erna, daarom dat ik het 1x in de week wil doen. Het kan zeker niet dagelijks. Na de behandeling voelde mijn huid wel echt heel schoon. Dikke nachtcreme op gesmeerd om te helpen met herstel en iets later was de roodheid weg en nu heb ik echt een schoon zacht mooi huidje. Je ziet het verschil ook meteen, vooral bij mijn neus.

Afbeelding

Na een halfuur moet je het eraf halen, ik moest 40 minuten wachten voordat het helemaal droog was, terwijl ik een heel dun laagje had opgesmeerd. Eraf halen deed zeer, maar het was wel te doen. Ben blij dat ik niet boven mijn lip heb gesmeerd, want daar zitten mijn meeste donshaartjes. Het nam niet echt haren mee, maar zo voelde het wel :P Dus niet voor mensen met een lage pijngrens.

Ook niet voor mensen met een zeer gevoelig huidje denk ik, want het is wel een aanslag op je gezicht..

Maar het resultaat was heel verbluffend en meteen zichtbaar. Geen enkele mee-eter op mijn neus meer.

Wat er op het masker zat. Foto met macro lens, want het is natuurlijk heel klein allemaal.
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12565406_10208696009177130_1064275792592904311_n.jpg?oh=a8adb8c6831aaf9a4c679b19255ae84e&oe=5742B27E

Zou het niet in een winkel kopen, ze vragen echt belachelijk hoge prijzen, tot 20/30 euro per flacon of voor een paar zakjes. Je kan het via allerlei webshops kopen. Gewoon googelen en je vind het wel.



ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 01:53

Het is bij mij al niet rood meer, na twee uurtjes. Maar ik heb geen gevoelige huid. Mijn blackhead masker komt van het merk Pilaten. Geen idee of er wel andere merken zijn, maar goed, deze werkt dus goed bij mij.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:11

Heb je wel van te voren gedoucht? Door de stoom raken je poriën dan open, dus dan is het het beste om erop te doen. Pakken ze het vuil beter. Bestaande mee-eters pakt die niet altijd, blijft altijd wel wat zitten. Het werkt het beste om mee-eters en pukkels te voorkomen door je poriën leeg te trekken van vuil, waardoor pukkels en mee-eters niet kunnen ontstaan. Komt er niet veel af, dan heb je misschien ook gewoon een schoon huidje. De eerste X pakte hij er veel uit, denk dat bij keer twee het een stuk minder zal zijn.

Hmm, ga even kijken of 2x in de week dan beter is, even rondlezen.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:56


ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:21

Ik heb het meteen na het douchen gedaan, de stoom helpt je poriën te openen. Gezicht daarna goed schoongemaakt met doekje met warm water. Ik heb geen enkele crème of iets gebruikt, wist niet eens dat het er was. 40 minuten laten drogen en toen boven onder naar boven het masker er zo snel mogelijk, als een pleister, eraf halen. Deed behoorlijk au en gezicht was rood. In een eerdere post heb ik een foto geplaatste van wat eraf kwam. Gezicht ingesmeerd met vette nachtcreme. 2 uurtjes later was het rode weg en nu paar dagen later heb ik nog steeds een schoon huidje, als in, als ik op mijn neus druk komt er niets uit de poriën, waar dat eerder wel zo was. Ik heb verder geen mee-eters meer behalve boven mijn lip en mijn eerdere pukkels verdwijnen, maar de komen dankzij het masker geen nieuwe pukkels of mee-eters omdat mijn poriën gewoon leeg zijn. Mijn huid is nog nooit zo egaal en schoon geweest.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:34

Er worden niet echt haartjes meegenomen. Bij mij echt helemaal niets. Het doet alleen wat zeer omdat je donshaartjes hebt, wat zich ook aan het masker hecht natuurlijk. Dat voel je bij het er af halen, maar het gaat niet mee. De haartjes blijven zitten. Het is geen wax. Een wax is ook veel pijnlijker dan dit, dus kun je een wax aan, dan kan je dit ook wel aan.

Het enige wat op het masker zat waren mijn mee-eters en alle viezigheid uit mijn poriën.

Geen haartje te zien op het gebruikte masker.
Afbeelding

Ik heb zakjes van het merk Pilaten, maar ik bestel straks een flesje ook van het merk Pilaten. De zakjes vind ik onhandiger dan gewoon een fles. Ook omdat 1 zakje wel voldoende is, maar ik toch net wat meer op mijn gezicht had gewild, maar dan moest ik een 2de zakje openen en dan had ik weer teveel. Vaak als je de zakjes besteld via de niet officiële winkels of websites (waar ze veel duurder zijn) heb je er geen uitleg bij.

Heeft iemand ze besteld via alieexpress trouwens, en al netjes binnen?

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 21:52

Nah, raar. Ik heb het gisteren voor een tweede keer gedaan en het nam weer een boel mee. Niet zoveel als de eerste keer. Deed het samen met een vriendin en ze had ook meteen resultaat. Haar hele masker zat vol.

Ik heb ook gewoon geen pukkeltje haast meer op mijn gezicht en dat na twee keer! Ik heb in mijn hele leven, nadat ik mijn eerste pukkel kreeg als tiener, nooit meer zo'n egaal en schoon gezicht gehad als nu. Dus ik blijf het zeker gebruiken. Ik doe nu niet eens meer foundation op, niet nodig.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:34

MelissaYM schreef:
@ElineS wat doe jij precies dat het bij jou zo goed werkt?


Niets extra's... Gewoon.. Douchen, stomen, het erop gooien, afhalen, nachtcrème smeren. Het werkt bij mij echt supergoed. Ik denk dat het gewoon heel erg verschilt per persoon en huidsoorten. Ben blij dat het voor mij wel werkt :+

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:52

:= Ow wat erg... Heeft het verder wel geholpen voor je huid? Dat is dan wat troost :+

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 22:58

Britt_Sisi schreef:
Ooo wat balen! Maar thanx voor de tip :') maar het zou toch geen haren eruit trekken?


Het haalt bij mij de donshaartjes op mijn gezicht niet weg. Die zijn te dun en te zacht denk ik om goed mee te trekken. Ook met echt harsen krijg je zulke haartjes haast niet weg. Maar het masker heeft bij mij eens drie haren uit mijn hoofd getrokken omdat ik teveel op mijn voorhoofd had gesmeerd en een paar haartjes eronder kwamen te zitten. Dus ik denk dat het ook wel haren van je wenkbrauw mee kan nemen.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 16:52

Tanya schreef:
Dat stomen, hoe doen jullie dat? Ik heb ze vandaag ook gebruikt, en ik heb echt wel veel grote poriën met mee-eters, maar die kwamen er mooi niet uit.


Bij mij bleef er ook wat zitten, vooral de grotere mee eters, maar dat vind ik niet erg. Als je dit masker 1 of 2x per week gebruikt maak je constant je poriën leeg en schoon, dus dan krijgen toekomstige mee eters en pukkels geen kans om te ontstaan. En zo krijg je dan over een paar weken heen een gladdere huid.

Het masker heeft wel meteen effect en resultaat bij de meesteb, maar het grootste resultaat krijg je met een aantal weken, met constant gebruik.

Ik heb wel de dag na gebuik altijd een vettere huid dan normaal, ik heb normaal een droge huid. Maar met wassen is dat vet zo weer weg en is mijn huid over de dag heen weer prima. Dus op zich niets ernstigs, maar vroeg me af of anderen daar ook last van hadden?

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:47

LexLester schreef:
Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.

op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.

Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.

Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.


In de tube zit 60ml en er zit 10ml in de kleine pakjes... Dus in de tube, dat zijn 6 behandelingen voor 12,-.. Plus de verzendkosten van 3,50 maken 60ml gelijk aan 6 pakjes 15,50.. 10 pakjes kosten daar 15,- plus 3,50 verzendkosten = 18,50. Dan bestel ik ze liever ergens anders, want op pilaten is het wel erg duur.

Voordeel van pilaten is wel dat je de andere bijbehorende verzorgingsproducten kan kopen, namelijk het reinigen om ervoor te gebruiken en de verzorgende creme voor erna, en een kwast. Dan heb je alles in 1. Het masker is eigenlijk maar 1 stap van de officiële 3 stappen verzorging. Maar bij mij werkt het masker prima zonder de bijbehorende producten, dus koop ik ze los liever ergens anders. Veel goedkoper. Heb ze nu besteld via alieexpres. Dan zijn ze onder een euro per stuk. Lang wachten, maar heb een hele stapel daar besteld en tot ze er zijn blijf ik bestellen via de link die ik eerder had gepost. 10 voor 10,- en geen verzendkosten.

https://www.24dealstore.nl/blackhead-ki ... AsLi8P8HAQ

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:48

@Rije: Ik zou toch echt 2x in de week doen. Heb het nu 1x in de week gedaan en mijn huidje was eerst mooi schoon en echt ontzettend glad door de 2x in de week, maar nu ik er wat langer tussen heb gelaten, poef, heb ik weer rode pukkels en veel mee-eters :P

@Tanya: Echt jammer. Wat een wisselende resultaten zeg.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 00:34

Ik ben nog altijd fan. Het is jammer dat ik geen voor foto heb van mijn huid. Dan kon ik een na foto maken en dan zag je echt het verschil.

Het is niet dat ik pukkelvrij ben dat niet, maar veel heb ik er niet. En ik moet wel echt om de 3 dagen het masker doen, om de gladheid te houden. Na drie dagen een smooth gezicht word het wat vettig en dag vier heb ik dan beginnende pukkels. Dus doe het wel echt om de drie dagen.

Jammer dat het niet voor iedereen werkt

Afbeelding

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 01:18

De oogst van net. Bleh.

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aslien, bokker88, ComscoreBot, Danseresje, furious, Kirsha, Lalidan, Lestria, lyanne_sanne, Lynn_Nikita, MyrtheJ, nicole_floor, san4nie, SjakieXX en 94 bezoekers