Make-up topic: deel 5!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:21

Jaaaa ik ben er ook! :D


_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:04

Heb je een foto van het eindresultaat Djilna?

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:21

Oh heel mooi! Heel vrouwelijk! :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:13

True match van L'oreal vind ik best okee hoor. Ik heb ook een droge huid.

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:50

Oeh Suus je eyeliner is inderdaad geslaagd in deze look! Top! :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:34

Ik ga wel naar Londen woensdag, hebben ze m daar inmiddels niet bij de Sephora?

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 21:59

Oh haha grappig Suus! Ik ben er maar 1 dagje hoor, voor tv-opnames van een 'geheim' concert voor MTV (vriendjelief werkt voor tv). Dus ik zal niet heel veel gaan shoppen ben ik bang. Maar als ik een Sephora of drugstore tegenkom ga ik natuurlijk wel even kijken! :D

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:08

Ik vind die van Hema ook prima.

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:45

Goede vlucht zo suus! Ik vlieg overmorgen achter je aan! Met welke airline vlieg je?

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:38

Oh ik ook! Wanneer ga je terug? Zou grappig zijn als we in hetzelfde vliegtuig zitten.

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:20

Oh je zit er een hele week! Heerlijk! Ik ben donderdag alweer terug. Veel plezier!

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:39

De Pro Longwear trekt inderdaad heel in je lijntjes bij je ogen. Vind 'm ook niet fijn. :(

In Londen eigenlijk geen tijd gehad om te shoppen, alleen even bij de Boots op het vliegveld geweest waar ik een Sleek Vintage Romance palette heb gekocht en een bijpassend aubergine oogpotloodje. :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:16

Oh suus welke is dat?? Mooi!

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:42

Iemand die de Foreo Luna heeft?

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:02

Ik zit te twijfelen of ik 'm wil. Enerzijds lijkt het me een fantastische gadget maar ik heb gewoon een goede huid dus heb het eigenlijk niet 'nodig'. (Tsja, wat is nodig... :+ ) Anderzijds wil ik mijn huid ook gewoon mooi houden omdat uiterlijke verzorging gewoon best wel belangrijk is in mijn vak en ik ook best veel make-up gebruik voor werk.

Help! :+

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:03

Nee ik vind dat bij de Clarisonic ook echt een groot nadeel en daarom spreekt die Fereo me ook zo aan. Bovendien ben ik vaak wel te spreken over Duitse of Scandinavische producten en laat dit nou net uit zweden komen. :D

De mini is trouwens ook degene die ik zou willen hoor. Ik vind 50 euro extra voor een ander formaat wat precies hetzelfde doet een beetje onzin. :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:21

Ik heb de Foreo Luna Mini in het paars besteld. :D

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:26

Nu nog even op zoek naar een fijne cleanser. Ik heb net een halve liter Paula's Choice opgemaakt maar die ga ik niet opnieuw kopen. Hij was niet slecht hoor, maar ook niet echt goed. Doet niks 'extra's' t.o.v. een gewone nivea cleanser en dat mag 'ie wel doen voor dat geld. Ben nu een Clinique cleanser aan het opmaken maar die schuimt niet en heb het gevoel dat m'n huid niet echt schoon word. Nivea cleanser maakt m'n huid heel schoon maar ook trekkerig. Purity made simple is uitverkocht anders had ik die direct besteld.

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:39

Ik kan me heel erg vinden in de theorie van Paula's Choice producten maar in de praktijk werken ze gewoon niet fijn voor me. Stom he? Ik vind hun dagcreme met spf echt veel te dik voor onder make-up. Het retinol serum voelt heel erg siliconen-achtig en de cleanser doet niks extra's. Verder heb ik de AHA en BHA's geprobeerd en ook die vond ik weinig doen terwijl ik met bijv. de hope in a jar night enorm veel verschil merk.

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:59

Donkerrood mat: Mac diva!

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:26

Even een korte eerste impressie van de Foreo Luna Mini:

Dinsdagavond besteld, woensdagochtend op de mat. Chapeau voor Douglas! Ik had het apparaatje in de douglas al even in handen gehad en ook de Clarisonic in de Ici Paris getest. Toen ik de Foreo hier thuis ontving was ik eigenlijk een klein beetje teleurgesteld. Het is gewoon een siliconen schoteltje met trilfunctie voor 119,- euro. := Het gevoel van dat ik me weer eens heb laten overhalen door verkooppraatjes bekruipt me. :+

Ik probeer het apparaatje even uit op de rug van m'n hand en het valt me wel op hoe 'zacht' hij aanvoelt, ik vond de Clarisonic, die in de ICI ook op mijn hand is getest, veel ruwer. Nog steeds lichtelijk teleurgesteld breng ik het apparaatje naar de badkamer om 's avonds getest te kunnen worden.

's Avonds wordt hij dan aan de test onderworpen. Ik gebruik hem met een cleanser van Clinique, die ik regelmatig eerder heb gebruikt. Het gebruik voelt niet vervelend, het apparaatje is zacht en de trilling is niet storend, een beetje zoals zo'n elektrische tandenborstel. Echt overtuigd ben ik nog niet. Na 1 minuut (apparaatje geeft even een seintje) zet ik het ding weg en spoel mijn gezicht af...

O.M.G. Volledig overtuigd!!! :D M'n huid voelt ZOO zacht! Alsof ik net een peeling heb gehad. Ik weet niet wat er precies is gebeurd in die ene minuut, want het apparaat is zo zacht dat er niks exfolierends kan gebeuren, maar m'n huid voelt zo enorm zacht, zoals na een scrubbeurt en masker. Wauw!

Ik zal na een paar weken gebruik nog een nieuwe update plaatsen maar m'n eerste indruk is echt: wauw! :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:25

Gefeliciteerd met jullie aanstaande bruiloft! Leuk! :)

Ik wil mijn huid er ook altijd zo onopgemaakt mogelijk uit laten zien dus dat ligt niet aan jou. :+ Mijn 'geheim' is om een hele vloeibare maar toch dekkende foundation te gebruiken en die heel lichtjes af te poederen met transparant poeder. Als je zelf gewoon een goede huid hebt dan vind ik dat je het op die manier bijna niet ziet.

Als je huid minder goed is dan zie je foundation of andere huidteintproducten inderdaad goed. Dan is het zaak om je huidverzorging eens goed onder de loep te nemen en kijken of je daar nog e.e.a. kan verbeteren. Bovendien doet je crème voordat je make-up op doet ook een hele hoop (goed of kwaad).

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:02

Niniane, ja ik ben ook heel benieuwd. Alsof het collageen in m'n huid wakker is getrild en ineens weer even z'n werk gaat doen ofzo.

Nu wil ik eigenlijk mijn skincare producten ook vervangen, want ik heb behalve de hope in a jar night nog geen producten gevonden die ik opnieuw zou kopen. Dagcreme en cleanser zijn nu bijna op en ik ben op zoek naar iets nieuws.

Kom toch elke keer weer bij Paula's Choice uit, misschien de resist lijn proberen, die heb ik nog nooit eerder gehad. Tegen rimpels, maarja, je kan niet vroeg genoeg beginnen toch? :D Iemand nog andere suggesties?

Leverage, ik heb geen idee sorry. :+

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:10

Ik heb de DD cream gemist dan. :+

Thnx Michelle. Hema maakt vaak leuke producten. Ik ga eens neuzen! :)

_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:56

Toch maar weer voor Paula's Choice gekozen. De Resist lijn. Kijken of ik dat beter vind dan de gewone lijn. :) Heb een cleanser, dagcreme en nachtcreme. (En 2% BHA exfoliant van de Clear lijn, maar die is meer voor vriendlief dan voor mij). Kon gelijk bijna 100 euro aftikken maargoed, beter dan elke keer potjes kopen waarvan ik geen idee heb wat het doet en na 2 weken wegdoen omdat ik er mega droge huid van krijg :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Celiien, ChaplinC, Clmr, Exorcizamus, GoogleAdsense, heidy_wilco, love_juliet, Oudje, riannhuh, Spike2019, XxLMMxX en 187 bezoekers