Les Mills omgeving Roermond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 10:00

Haaaaaai Sportieve Bokkers,

Ik heb jullie hulp nodig, ik ga over een maandje of drie verhuizen vanuit Zuid-Limburg naar Melick. Nu ben ik via internet aan het zoeken naar een (leuke)sportschool waar ze ook Les Mills groepslessen geven. Ik heb jarenlang BodyCombat, BodyPump en BodyAttack gedaan en wil dat na de verhuizing weer oppakken na een pauze van (ong. 2 jaar). Dus ik zoek specifiek op minimaal 2x in de week BodyCombat :D .

Alvast bedankt voor jullie hulp _/-\o_

Anoniem

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:19

In Roermond zit het sportcentrum Dennenmarken. Ik weet dat ze daar diverse Les Mills lessen aanbieden. Welke precies weet ik niet, aangezien ik al vaker heb gehoord dat sommige soorten lessen meerdere namen kunnen hebben, maar uiteindelijk precies hetzelfde zijn.

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:23

Wat houdt een Les Mills les in?

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:24


_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:28


Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 10:35

Heb het gelezen op de site.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 11:01

Thanks voor het meedenken ik heb net gekeken op de site wat door Kimberley werd gezegd en daar kwam ik uit op de sportscholen die hier al genoemd werden *Dennenmarken*IlFiore*

_lauraaa_ schreef:
In Roermond zit het sportcentrum Dennenmarken. Ik weet dat ze daar diverse Les Mills lessen aanbieden. Welke precies weet ik niet, aangezien ik al vaker heb gehoord dat sommige soorten lessen meerdere namen kunnen hebben, maar uiteindelijk precies hetzelfde zijn.


Ik heb even gecheckt en het is 12 min bij mij vandaan, maar zij geven helaas geen BodyCombat. Zo op de website ziet het er onwijs goed uit :j

De IlFiore is een kwartiertje bij ons nieuwe huis vandaan dus dat is +:)+ en ze hebben nu alleen het zomerrooster van de groepslessen erop staan. Dit zou een serieuse optie zijn om eens te gaan kijken *\o/*

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:43

Super! En il fiore in herten heeft ook een sauna *\o/*

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 07:08

DKayleigh schreef:
Super! En il fiore in herten heeft ook een sauna *\o/*


Sauna vind ik heerlijk, alleen na een zware knieblessure heb ik bijna anderhalf jaar niet gesport maar wel vrolijk door gegeten...............Met een aantal kilootjes teveel als gevolg :+

Eerst maar eens een paar kilo's eraf sporten ~~}> {en gezonder eten!!} en dan durf ik het misschien weer aan om naar de sauna te gaan := Ben nu tijdelijk in Hoensbroek begonnen met sporten tot het moment van verhuizing daar is, om alvast een beetje conditie op te bouwen.

{was de enige sportschool waar je maandelijks kon opzeggen, andere sportscholen werken met een jaar contract, aangezien ik wist dat ik maar 3 maanden kon gaan vond ik het niet lonen om bij F4F oid lid te maken }

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:33

Ah zo, ja... die abbo's bij sportscholen vind ik best vervelend (als student zijnde haha) ik heb zelf het goedkoopste abbo. Die is ook pas dacht ik na een jaar opzegbaar. Ze hadden voorheen in herten ook een turks stoombad. Maar volgens mij is die stuk gegaan, en word nog gemaakt. Maar heerlijk, even uurtje/anderhalf sporten en daarna door naar de sauna.

Hehe, maar een kilootje meer of minder is toch niet erg in de sauna!! Gewoon je ding doen joh!

Volg je enkel groepslessen? Of doe je ook nog apparaten(kracht)? Of joggen/crosstrainer ed?

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 11:13

DKayleigh schreef:
Ah zo, ja... die abbo's bij sportscholen vind ik best vervelend (als student zijnde haha) ik heb zelf het goedkoopste abbo. Die is ook pas dacht ik na een jaar opzegbaar. Ze hadden voorheen in herten ook een turks stoombad. Maar volgens mij is die stuk gegaan, en word nog gemaakt. Maar heerlijk, even uurtje/anderhalf sporten en daarna door naar de sauna.

Hehe, maar een kilootje meer of minder is toch niet erg in de sauna!! Gewoon je ding doen joh!

Volg je enkel groepslessen? Of doe je ook nog apparaten(kracht)? Of joggen/crosstrainer ed?


Ik ben nu begonnen met cardio training en heb het joggen opgepakt................En de planning is om over twee weken met lichte krachttraining weer te beginnen. Mijn probleem is echt dat ik het kracht gedeelte veels te leuk vind -O- en mezelf te snel en teveel gewicht erop leg. Daarom was crossfit ook niet echt geschikt voor me (ik ben te competatief ) -O- Ik heb echt iemand nodig die me in mijn sporten doet afremmen. Moet ook echt met mezelf een tijd afspreken zo lang ga ik..............Anders ben ik veels te lang bezig, wat ook niet goed is. *ik ben nou eenmaal gek op sporten :+ * Vroeger in mn topweken was ik gemiddeld 10 uur in de week bezig met groepslessen _O- Zumba, Balance, Combat, Pump, Attack, BBB..................

Voor de toekomst is mijn planning om minimaal 3x in de week te sporten buiten de paarden. We hebben er zes :D Waarvan 2 veulens, een nog onbeleerde 3 jarige, en dan drie volwassen paarden waarvan ik er twee rijd. In de toekomst zal dat ook meer worden <3 <3

[edit] Tsja dat kilootje teveel, ik voel me er niet echt prettig bij op het moment. Vandaar dat ik nu mezelf een schop onder de kont heb gegeven ;-) Gezondere keuzes maken en bewegen, helpt gegarandeerd :Y) Nu me eraan blijven houden, ijsjes als het zo warm is zijn heel verleidelijk Y)(^)
Laatst bijgewerkt door Allienda op 09-07-15 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

suus_elviera

Berichten: 1785
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:14

leuk meld mij ff
ik doe 2x per week boddypump super leuk
in heerhugowaard my heltyclub

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:28

Hahah, als je er eenmaal in zit is het inderdaad leuk. Het liefste ging ik ook elke dag een uurtje/anderhalf. Maar ik ben in de sportschool best onzeker haha. Ik doe dan meestal ook alleen rennen en wat bekende apparaten (als het niet te druk is). Heb er nl een hekel aan als iedereen je aan ligt te loeren enzo :o
yoga leek mij ook leuk om te doen, omdat ik best stijf ben en ook snel gestresst raak haha. Zumba heb ik eens een lesje meegedaan en is ook hartstikke gezellig!

Zozo, je hebt dus een hele pensionstalling? Die gaan allemaal mee als je verhuist?? Niet niks haha, vast en zeker enorm veel werk al die paarden samen. Verveel je je ook nooit zeker ?!

Waterijsjes zijn niet zo erg! En ik vind ze ook verkoelender dan roomijs oid! En als het enorm warm is, vind ik het ook enorm lekker om cantaloupe of watermeloen te eten als tussendoortje!

Love_myhorse
Berichten: 603
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:29


Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 11:38

DKayleigh schreef:
Hahah, als je er eenmaal in zit is het inderdaad leuk. Het liefste ging ik ook elke dag een uurtje/anderhalf. Maar ik ben in de sportschool best onzeker haha. Ik doe dan meestal ook alleen rennen en wat bekende apparaten (als het niet te druk is). Heb er nl een hekel aan als iedereen je aan ligt te loeren enzo :o
yoga leek mij ook leuk om te doen, omdat ik best stijf ben en ook snel gestresst raak haha. Zumba heb ik eens een lesje meegedaan en is ook hartstikke gezellig!

Zozo, je hebt dus een hele pensionstalling? Die gaan allemaal mee als je verhuist?? Niet niks haha, vast en zeker enorm veel werk al die paarden samen. Verveel je je ook nooit zeker ?!

Waterijsjes zijn niet zo erg! En ik vind ze ook verkoelender dan roomijs oid! En als het enorm warm is, vind ik het ook enorm lekker om cantaloupe of watermeloen te eten als tussendoortje!


Ik heb daar allemaal dan wel weer schijt aan :j -haha, zolang ik mn kleren maar aan heb :+ - Ik had altijd een mooi 80's zweetband om mn kop omdat ik me kapot zweette bij de Combat. Zag je iedereen kijken, nou lekker boeiend, ik ga sporten niet een modeshow lopen :j Fijne was geen vies prikkend zweet meer in mn ogen *D

We hebben een boerderij gekocht met een flink aantal stallen en een rijbak. Lekker aan huis was onze droom en omdat we de ruimte krijgen strakjes wilden graag een speelmaatje voor ons veulen, dus hebben een veulen erbij gekocht. Dat veulen staat voorlopig nog bij d'r moeder en de drie jarige (vorige maand gekocht) staat nu bij een vriendin, de gedachte was om te laten dekken en dan volgend jaar na het afspenen te beleren. Nu blijkt dat ze bang is voor andere paarden (hele onderdanige merrie) en wat meer tijd nodig heeft om te wennen. We zien wel hoe dat gaat lopen, ze krijgt van mij alle tijd en ik hoef niet volgend jaar perse een veulen. Laat haar eerst maar eens de rust vinden die ze nodig heeft om zich goed te voelen. Deze merrie wordt de opvolger van mijn moeders paard die als het veulen is afgespeend waarschijnlijk op pensioen gaat.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 11:44


DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:47

Ja, daar moet je ook echt schijt aan hebben. Moet ik nog leren denk ik ahahaha :')

Wat een luxe! Eigen stallen,rijbak :wow: kan ik (voorlopig) alleen maar van dromen! Hartstikke gaaf. Ik hoop dat ik later genoeg geld heb voor uberhaupt een paard haha.
Rij je iets van wedstrijden dan? Of gewoon voor de fun?
ik ga maar eens in je profiek spieken ;o

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 12:34

Ik doe het uit passie niet proffessioneel oid, maar onze (volwassen) paarden zijn 12,14 en 16.....Dus zijn we optijd begonnen met het aanvullen van onze kudden :D En we hebben de plaats :-) We zijn dan met zes paardjes minder geld kwijt dan de pensionstalling nu met 3 paarden en een veulen aan de voet :j

Ik rij wedstrijden met mijn vaders ruin want mijn eigen ruin is wat gevoeliger en heeft een peesblessure verleden en daar moet ik heel voorzichtig mee zijn qua rijden. Ik ga hem na de verhuizing pas weer oppakken.

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:21

Ach, t hoeft ook niet allemaal zo prof. te zijn. Ik had zelf nl meer plezier met zo wat 'rondhobbelen' en een wedstrijdje hier en daar. Zelf vond ik nl de wedstrijdsfeer niet zo prettig. Afgunst/pesten en dat soort praktijken waren heel normaal.

En je hebt écht mooie edele viervoeters in je bezit! Die tinkers zijn nogal indrukwekkend zo!

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 13:35

Thanks, we zijn ook erg trots op onze kanjers <3 <3 <3

Het is nu eenmaal niet zo heel makkelijk om met een tinker te starten tussen de edele warmbloeden. Iets met appels en peren vergelijken.............Het is wel mijn uiteindelijke streven, maar mijn pa's topper (waar ik officieel mee start) heeft er een poos uitgelegen ivm straalkanker. Hij is er weer bovenop gekomen en we zijn sinds maart weer vollop in training, meneer was wat te dik en conditie was bagger.

Hij gaat als een trein bij onze nieuwe juf. Maar ik ben zelf ook wel kritisch, hij heeft veel moeite met de galop. Ik ga geen regionale wedstrijden meer starten als de tempowisselingen in de galop er niet in zitten. Hij moet zich leren dragen in de galop ipv te stuwen, we leren nu voor het eerst opwaarts en dragen (hebben we voorheen nooit geleerd!). Daarbij heeft hij vaak last van impuls verlies in de proef en dat wordt hier heel zwaar afgestraft, dat moet echt beter. Vorige wedstrijd zat ik dicht bij het felbegeerde winstpunt (L1 178, Kring-Zuid-Limburg). Als ikzelf ook wat minder slordig stuur em wat minder last heb van spanningen :+ dan lukt het wel. Dat kost nu eenmaal wat tijd........Ik ga wel lekker chillen naar de wedstrijden van het Nederlandse Tinker Stamboek. Die zijn altijd super gezellig en daar maakt het niet uit daar is de mentaliteit meedoen is belangrijker dan winnen :j

Dit is mijn eerste paard waarmee ik start en ik heb nog zo onwijs veel te leren! Het is zo leuk om te doen!

DKayleigh

Berichten: 428
Geregistreerd: 03-06-11

Re: Les Mills omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:42

Op die manier is het inderdaad hartstikke gezellig, iedereen hetzelfde ras ed. Ik had zelf een vuilnisbakkenras. En dat gíng écht niet. Hoe durfde ik met mijn gestoorde gevaarlijke pony tussen de dure ponies te rijden?!!? :') zo erg was t wel haha.

Maar je hebt alle reden om trots te zijn! Hartstikke gaaf wat je met ze bereikt tussen de warmbloedjes. Getuigt toch van lef en doorzettingsvermogen vind ik.

En harstikke fijn dat ie er zo goed bovenop is gekomen. Kanker is toch maar een eng iets...helaas